Taylor Nelson Sofres, světový lídr v marketingových informacích, získal Svenska Gallup AB, vysoce ziskovou společnost zabývající se průzkumem trhu ve Švédsku.
Svenska Gallup poskytuje marketingové informace podle požadavků zákazníků ze všech podnikatelských odvětví, stejně jako výzkumy veřejného mínění a výzkumy týkající se sociální a zaměstnanecké oblasti. Jejími klienty jsou některé přední organizace ve Švédsku i národní média.
Společnost Svenska Gallup, která byla založena v r. 1941, působí ve dvou oblastech ve Švédsku a zaměstnává 50 zaměstnanců. Neauditovaný roční obrat k 30.6.2002 byl 28.5 mil. švédských korun (£1.9 mil.) a čistá aktiva ke stejnému datu byla 1.3 mil. švédských korun (£ 0.1 mil.). Současný vedoucí na švédském trhu marketingových informací se připojuje do skupiny TNS.
Mike Kirkham, CEO splečnosti Taylor Nelason Sofres, komentuje akvizici: ”Švédsko bylo jednou z mála mezer naší celosvětové sítě, která nyní zahrnuje 53 zemí. Pokud jde o Skandinávii, již jsme vedoucí informační společností v Norsku, Dánsku a Finsku. Protože mnoho regionálních projektů je zadáváno ve Švédsku, máme nyní ideální pozici, abychom našim zákazníkům poskytli řešení pro celou Skandinávii. Schopnost poskytovat regionální informace je jednou z klíčových výhod, které TNS jako jedna z nejsilnějších globálních sítí v odvětví nabízí