Společnost HARTMANN získala ocenění za nejlepší strategii růstu „Growth Strategy Leadership Award“. Se svojí strategií v oblasti jednorázového operačního krytí získala cenu mezinárodní organizace pro výzkum trhu a konzultace Frost & Sullivan. Tato americká společnost uděluje cenu firmě, která představila vyjímečnou prorůstovou strategii ve svém oboru.
„Reorganizace strategií umožnila společnosti HARTMANN soustředit se na klíčové skupiny produktů, do kterých patří také výrobky jednorázového operačního krytí,“ uvedla organizace Frost & Sullivan v odůvodnění svého rozhonutí. „HARTMANN prokázal schopnost růstu na vyspělém trhu a očekává se, že se díky svému důrazu na další expanzi stane vedoucí značkou v Evropě,“ uvádí dále zpráva.
Společnost HARTMANN změnila svoji strategii v roce 2004. Nová strategie nazvaná FOCUS jasně vymezila produktové skupiny s vysokou prioritou – pomůcky pro inkontinenci, výrobky moderního hojení ran a právě jednorázové operační krytí. „Se strategií FOCUS souvisely a souvisejí mnohé změny ve struktuře společnosti, vidíme ale, že její zavedení má jednoznačně pozitivní efekt pro společnost jako celek,“ komentuje strategii generální ředitel společnosti HARTMANN – RICO a. s. Ľubomír Páleník. V České republice se v oblasti jednorázového operačního krytí podařilo společnosti v roce 2007 růst o celých 30%.
-red-