Reklama

Kouzelné brčko SIPAHH

Pfanner ČR, nezávislý distributor širokého portfolia produktů, uvedlo na trh nový výrobek. Kouzelné brčko Sipahh™ ochucující mléko zaznamenává obrovský boom hlavně v cílové skupině děti 4–12 let.

Kouzelná brčka Sipahh k ochucování mléka dokonale zapadají do trendu dnešní doby, který se orientuje na zdravé a praktické výrobky poskytující nutriční přínosy moderním způsobem.

„Brčko je naplněno speciálními UniBeads, které obsahují různé příchutě. Příchutě uváděné na trh ČR jsou čokoládová, jahodová, vanilková, banánová a karamelová. Plánuje se další rozšíření sortimentu příchutí tak, aby se zájem zákazníků udržel i v budoucnosti“, řekl Lukáš Krůta, marketingový ředitel Pfanner, s.r.o.

Na českých a slovenských televizních kanálech poběží reklamní kampaň podpořená ochutnávkami v supermarketech a na školách. Reklamní spot na kouzelná brčka Sipahh vznikl adaptací spotu z Austrálie a ve spolupráci s agenturou Česká produkční s.r.o. Na tvorbě české verze se podílel populární zpěvák Vilém Čok.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!