Pfanner ČR, nezávislý distributor širokého portfolia produktů, uvedlo na trh nový výrobek. Kouzelné brčko Sipahh™ ochucující mléko zaznamenává obrovský boom hlavně v cílové skupině děti 4–12 let.
Kouzelná brčka Sipahh k ochucování mléka dokonale zapadají do trendu dnešní doby, který se orientuje na zdravé a praktické výrobky poskytující nutriční přínosy moderním způsobem.
„Brčko je naplněno speciálními UniBeads, které obsahují různé příchutě. Příchutě uváděné na trh ČR jsou čokoládová, jahodová, vanilková, banánová a karamelová. Plánuje se další rozšíření sortimentu příchutí tak, aby se zájem zákazníků udržel i v budoucnosti“, řekl Lukáš Krůta, marketingový ředitel Pfanner, s.r.o.
Na českých a slovenských televizních kanálech poběží reklamní kampaň podpořená ochutnávkami v supermarketech a na školách. Reklamní spot na kouzelná brčka Sipahh vznikl adaptací spotu z Austrálie a ve spolupráci s agenturou Česká produkční s.r.o. Na tvorbě české verze se podílel populární zpěvák Vilém Čok.
-red-