Komerční banka přichází s novou podobou Garantované úrovně služeb (GÚS). Jejím prostřednictvím se Komerční banka zavázala udržovat vysokou kvalitu produktů a služeb pro maximální spokojenost svých klientů. Garantovaná úroveň služeb platí pro všechny klienty KB.
Jednotlivými závazky GÚS jsou bezpečnost, spolehlivost, rychlost, důvěryhodnost a individuální přístup.
Cílem GÚS je především informovat klienty o garancích kvality služeb a produktových novinkách.
Před třemi lety byla KB první a jedinou bankou na českém trhu, která klientům takové garance kvality služeb poskytla. Nová podoba GÚS KB vychází z posledních průzkumů, které provedla banka mezi svými klienty. V rámci závazků jsou klienti informováni o již dosahované úrovni nabízených služeb a produktů, což je hlavní rozdíl proti některým bankám, které klientům dávají pouze přísliby týkající se zlepšení kvality služeb v budoucnosti.
Klienti v průzkumu hodnotili jako nejdůležitější bezpečnost. Náplní oblasti bezpečnosti jsou především garance týkající se zabezpečení přímého bankovnictví a bezpečnosti produktů KB.
„Jsme přesvědčeni o vysoké úrovni našich služeb, proto klientům nabízíme možnost vrácení poplatků za vedení běžného účtu v případě, že nejsou během prvních 6 měsíců spokojeni s našimi službami,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva KB Laurent Goutard. Klienti si v KB mohou být jisti, že co je dohodnuto, to platí. To je závazek spolehlivosti.
Vysoká úroveň a rychlost přímého bankovnictví je v KB samozřejmostí. Komerční banka klientům navíc umožňuje rychlý přístup k informacím o transakcích, ale také o dalších produktech a službách banky.
Komerční banka klade důraz na otevřený a rovný vztah ke všem klientům. Garance tohoto přístupu jsou obsahem závazku důvěryhodnost.
Jednou z hlavních předností KB je vysoká úroveň obsluhy osobních bankovních poradců. I při vytváření nových produktů KB uplatňuje individuální přístup.
Komerční banka je třetí největší bankou v České republice podle velikosti aktiv. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Na 7 700 zaměstnanců Komerční banky obsluhuje 1 560 000 klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 385 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 661 bankomatů. Více než 880 000 klientů využívá jeden z kanálů přímého bankovnictví.
KB je součástí skupiny Société Générale, která je šestou největší bankovní skupinou v eurozóně (podle tržní kapitalizace). Jejích 130 000 zaměstnanců obsluhuje v 77 zemích světa přes 22,5 miliónu individuálních klientů.
-red-