Společnost Celltick, průkopník interaktivního obsahu, který lze zasílat na displeje mobilních telefonů v době jejich nečinnosti, oznámila, že vytvořila alianci se společností GroupM, přední světovou firmu, která se zabývá správou investic v oblasti médií. Společnost GroupM je mateřskou firmou mediálních agentur skupiny WPP jako například MAXUS, MediaCom, Mediaedge:cia a MindShare. Smlouva o spolupráci v asijsko-pacifické oblasti jim umožní společně se podílet na reklamě v oblasti mobilní komunikace.
Na základě smlouvy bude společnost GroupM aktivně propagována jako mediální partner společnosti Celltick pro smlouvy v oblasti řízených služeb, ve kterých bude společnost Celltick spravovat obsah a reklamy na displeji mobilních telefonů po dobu jejich nečinnosti. Společnost GroupM je nyní preferovaným mediálním partnerem pro reklamu na operátorských platformách využívajících technologii LiveScreen(TM) Media společnosti Celltick. Na oplátku bude společnost GroupM prezentovat technologii LiveScreen(TM) Media společnosti Celltick jako preferované reklamní řešení pro nečinné displeje mobilních telefonů pro mobilní operátory a propagovat je jako reklamní kanál pro mediální agentury v regionu. Aliance bude pomáhat oběma stranám rozšiřovat a zajišťovat podíl na trhu v tomto rychle se rozvíjejícím sektoru v asijsko-pacifické oblasti, ve kterém společnost Celltick úspěšně realizovala v posledních letech kampaně v oblasti mobilní reklamy.
Technologie LiveScreen(TM) Media společnosti Celltick je efektivním mobilním médiem s masovým dosahem, která vysílá pečlivě cílený obsah a mobilní reklamu na miliony nečinných displejů mobilních telefonů a proměňuje je tak v síť synchronizovaných interaktivních osobních billboardů. Platforma může oslovit více než 200 milionů zákazníků 25 mobilních operátorů po celém světě.
Emmanuel Allix, ředitel oddělení technologického vývoje pro asijsko-pacifickou oblast společnosti GroupM, řekl: „Mobil se stává stále více širším kanálem pro reklamu a představuje pro nás důležitou oblast, na kterou se chceme zaměřit. Jelikož se oblast mobilní komunikace stává pro naši společnost velice důležitou a zaměřujeme na ni naši strategii, snaží se společnost GroupM založit sérii aliancí v mobilním prostoru, aby poskytla našim klientům nové příležitosti. Je pro nás velice vzrušující soustředit se na spolupráci se společností Celltick. Uvědomili jsme si, že technologie LiveScreen(TM) Media společnosti Celltick je mobilní reklamní platforma, kterou mohou naši reklamní tvůrci využít pro oslovení masového počtu uživatelů na jejich mobilních telefonech. Chceme tuto příležitost odhalit v zastoupení našich klientů.“
„Jsme z této spolupráce nadšeni,“ komentoval Stephen Dunford, generální ředitel společnosti Celltick. „Společnost GroupM má přední zastoupení v asijsko-pacifické oblasti. Mezi její klienty patří mnoho největších světových značek. Díky tomuto a dalším partnerstvím pracujeme na tom, abychom vytvořili ekosystém, kde mobilní reklama může oslovit co nejširší masy lidí.“
Formální smlouva o spolupráci mezi společnostmi Celltick a GroupM se týká celé asijsko-pacifické oblasti – včetně Singapuru, Malajsie, Thajska, Koreje, Číny, Filipín, Hong Kongu, Austrálie, Thajwanu, Japonska, Indie, Vietnamu a Indonésie. Na základě vzájemné smlouvy mohou na tomto seznamu přibývat další teritoria.
– red –