Nový rok se nese ve znamení netradičních a nových „záležitostí“ nejen v nabídce obsahu na internetu, ale i v reklamních formátech. V tomto duchu jde i novinka serveru Kurzy.cz, který do svého reklamního portfolia zahrnul nový reklamní formát, označený jako Corner. „Věřím, že tato novinka zaujme nejen naše obchodní partnery, ale také uživatele,“ říká Petr Hanisch, obchodní ředitel společnosti AliaWeb, která server Kurzy.cz spravuje.
Nový reklamní formát jako první otestovala na serveru Kurzy.cz UniCredit bank, kterou zastupuje agentura Beyond Interactive. „K výrazné komunikaci první kampaně UniCredit Bank byl zařazen také internet, jako přirozené prostředí, kde se pohybují stávající i potenciální zákazníci banky.
Konkrétní podobu formátů a komunikace jsme pak volili právě s ohledem na individualitu, osobitost a odlišný přístup, který se prolíná napříč celou komunikací. Nestandardní rohový formát pak podbarvuje upravený design home page stránek Kurzy.cz a podtrhává tak právě odlišnost celé kampaně,“ upřesnila Bohuslava Schwarzová z agentury Beyond Interactive. „Nechali jsme se inspirovat zahraničními weby, kde je podobný formát běžně vysílaný. Ačkoliv se jedná o brandovou kampaň, díky své netradičnosti a visibilitě očekáváme pozitivní efekt na její účinnost. Kampaň je doplněna přebarvením hlavních ovládacích prvků na stránkách média,“ dodává Petr Hanisch.
Server Kurzy.cz www.kurzy.cz patří do skupiny společnosti AliaWeb a patří mezi nejnavštěvovanější finanční servery v ČR. Orientuje se nejen na oblast investic, finančního zpravodajství a zpráv z kapitálových a peněžních trhů pro odborníky, ale své si na něm najdou i uživatelé, kteří se ve světě financí tak často nepohybují. Návštěvnost serveru Kurzy.cz dosahuje měsíčně průměrně 300 000 unikátních uživatelů.
-red-