Podle výsledků Media Projektu, který byl realizován Sdružením GfK – TN Sofres – STEM/MARK bylo v období od 1.1.2002 do 30.6.2002 nejposlouchanější celoplošnou stanicí v ČR Rádio Impuls s podílem na trhu 13,7 %. Na dalších místech se objevily stanice ČRo Radiožurnál (12 %), Frakvence 1 (9,5 %)a Evropa 2 (6,9 %). Z regionálních rozhlasových stanic si nejlépe vedlo Rádio Blaník, následován stanicí Rádio Čas a ČRo Brno.
Poslechovost celoplošných stanic v ČR
poslechovost v tisících a podíl na trhu
RÁDIO IMPULS | 1014 | 13,7 |
ČRo 1 RADIOŽURNÁL | 953 | 12,0 |
FREKVENCE 1 | 735 | 9,5 |
EVROPA 2 | 517 | 6,9 |
ČRo 2 PRAHA | 428 | 5,5 |
ČRo 3 VLTAVA | 84 | 0,9 |
ČRo 6/R ÁDIO SVOBODNÁ EVROPA | 54 | 0,4 |
PROGRAMOVÁ SÍŤ BBC (ČR) | 10 | 0,0 |
Poslechovost regionálních rozhlasových stanic v tisících obyvatel
RÁDIO BLANÍK | 354 |
RÁDIO ČAS | 186 |
ČRo BRNO | 154 |
COUNTRY RÁDIO | 151 |
KISS HÁDY | 127 |
RÁDIO ORION | 126 |
KISS MORAVA | 108 |
RÁDIO ČERNÁ HORA | 107 |
RÁDIO VYSOČINA | 100 |
ČRo ČESKÉ BUDĚJOVICE | 100 |
RÁDIO O.K. | 88 |
RÁDIO ZLÍN | 81 |
RÁDIO JIH | 73 |
RÁDIO FM PLUS | 72 |
RÁDIO NORTH MUSIC | 70 |