Výzkum trhu

Media Projekt 2002 – Rozhlas

Podle výsledků Media Projektu, který byl realizován Sdružením GfK – TN Sofres – STEM/MARK bylo v období od 1.1.2002 do 30.6.2002 nejposlouchanější celoplošnou stanicí v ČR Rádio Impuls s podílem na trhu 13,7 %. Na dalších místech se objevily stanice ČRo Radiožurnál (12 %), Frakvence 1 (9,5 %)a Evropa 2 (6,9 %). Z regionálních rozhlasových stanic si nejlépe vedlo Rádio Blaník, následován stanicí Rádio Čas a ČRo Brno.

Poslechovost celoplošných stanic v ČR

 

poslechovost v tisících a podíl na trhu

RÁDIO IMPULS

1014

13,7

ČRo 1 RADIOŽURNÁL

953

12,0

FREKVENCE 1

735

9,5

EVROPA 2

517

6,9

ČRo 2 PRAHA

428

5,5

ČRo 3 VLTAVA

84

0,9

ČRo 6/RÁDIO SVOBODNÁ EVROPA

54

0,4

PROGRAMOVÁ SÍŤ BBC (ČR)

10

0,0

Poslechovost regionálních rozhlasových stanic v tisících obyvatel

RÁDIO BLANÍK

354

RÁDIO ČAS

186

ČRo BRNO

154

COUNTRY RÁDIO

151

KISS HÁDY

127

RÁDIO ORION

126

KISS MORAVA

108

RÁDIO ČERNÁ HORA

107

RÁDIO VYSOČINA

100

ČRo ČESKÉ BUDĚJOVICE

100

RÁDIO O.K.

88

RÁDIO ZLÍN

81

RÁDIO JIH

73

RÁDIO FM PLUS

72

RÁDIO NORTH MUSIC

70

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!