Retail Summit 2008, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem a jejich partnerů, je i ve svém 14. ročníku středem pozornosti odborné veřejnosti. V těchto dnech organizátoři zaregistrovali již takřka 400 účastníků.
Novinkou letošního roku je účast kompletních týmů vrcholového managementu (generální ředitelé, šéfové nákupu a prodeje, marketingoví ředitelé či HR ředitelé). Účastnící se firmy tak nejen zužitkují nabídku skupinové slevy pro 5 a více účastníků z jedné firmy, ale současně i dosáhnou možnosti navštívit kompletní škálu různých paralelně probíhajících programových částí summitu. Největší počet delegátů zatím vyslaly vybrané mezinárodní i domácí obchodní firmy (Spar, Globus, český i slovenský COOP), vybraní dodavatelé (Budějovický Budvar, Ferrero, Plzeňský Prazdroj, Storck, Váhala, Vitana) a výzkumné firmy (Nielsen a GfK).
Retail Summit 2008 se koná ve dnech 5.-6.2. 2008 a pořádá jej společnost Blue Events (dříve INCOMA Consult) ve spolupráci se SOCR ČR, VŠE a časopisem Moderní obchod.
– red –