Společnost Kofola v těchto dnech vyhodnotila svou netradiční internetovou vánoční kampaň, jejíž součástí byla také interaktivní vánoční pohlednice s živým Andělem.
Češi si mezi sebou poslali více než 1,5 milionu těchto andělských vánočních přání. Statisticky vzato, každý šestý obyvatel Česka dostal nebo poslal pohled ze stránek www.kofola.cz. Kampaň je výsledkem práce agentury Advertures.
„Vánoční přání, které do e-mailů nosil Anděl z Kofoly se stalo hitem loňských Vánoc. Ještě pár dnů před Vánoci bylo posláno přes půl milionu elektronických pohlednic“, uvádí Karel Hrbek, senior brand manažer značky Kofola a dodává „Výsledky kampaně jsou pro nás opravdu nečekané. Na samotné stránky www.kofola.cz přišlo v předvánoční době přes milion unikátních uživatelů Internetu. Tedy každý desátý Čech a zhruba každý pátý aktivní český uživatel Internetu (podle NetMonitoru).
Spolumajitel agentury ADVERTURES Ladislav Trpák k tomu dodává: „Už před svátky bylo jasné, že kampaň, kterou jsme pro Kofolu připravili společně s agenturou Kaspen, bude úspěšná. Čísla po svátcích to potvrzují. Před startem on-line kampaně Kofoly měla její česká internetová stránka denní návštěvnost zhruba 5600 lidí. V týdnu před Vánoci se průměrná denní návštěva stránek pohybovala kolem 80 tisíc unikátních návštěvníků. Nárůst návštěvnosti tedy překonal 1400%. Rozhraní pro rozesílání Andělské pohlednice navštívilo denně dokonce 90 tisíc lidí.“
– red –