ICT

taskarena poskytuje Hotline službu společnosti Vodafone

Společnost taskarena, s.r.o. uzavřela spolupráci se společností Vodafone, největším provozovatelem mobilní telekomunikační sítě na světě.

Od června 2002 poskytuje liberecká taskarena své služby společnosti Vodafone. Hlavní náplní je hotline služba, a to pro pobočky Vodafonu po celém světě.

Hotline provádějí vysoce kvalifikovaní zaměstnanci, s odpovídajícím jazykovými znalostmi, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Odborníci taskareny se zabývají již konkrétními případy, které se k nim dostanou od hotline 1. stupně zajišťovanou partnerem taskareny v Německu nebo je přímo kontaktují zaměstnanci Vodafonu.

Pracovník hotline se může připojit na vzdálenou stanici zákazníka přes remote a provést zásah přímo na jeho PC. Do budoucna se plánuje s dalšími službami, mezi které patří např. podpora při plánování (organizační plánování, optimalizace a reorganizace obchodních procesů), podpora při instalaci nových systémů a programů, provozovatelské služby, služby providera, školení.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!