Společnost taskarena, s.r.o. uzavřela spolupráci se společností Vodafone, největším provozovatelem mobilní telekomunikační sítě na světě.
Od června 2002 poskytuje liberecká taskarena své služby společnosti Vodafone. Hlavní náplní je hotline služba, a to pro pobočky Vodafonu po celém světě.
Hotline provádějí vysoce kvalifikovaní zaměstnanci, s odpovídajícím jazykovými znalostmi, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Odborníci taskareny se zabývají již konkrétními případy, které se k nim dostanou od hotline 1. stupně zajišťovanou partnerem taskareny v Německu nebo je přímo kontaktují zaměstnanci Vodafonu.
Pracovník hotline se může připojit na vzdálenou stanici zákazníka přes remote a provést zásah přímo na jeho PC. Do budoucna se plánuje s dalšími službami, mezi které patří např. podpora při plánování (organizační plánování, optimalizace a reorganizace obchodních procesů), podpora při instalaci nových systémů a programů, provozovatelské služby, služby providera, školení.