Myslete globálně. Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu.
Kniha, kterou drží čtenář v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu.
Publikace je určena pro marketingové manažery, řídící pracovníky a studenty.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press
Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander: Mezinárodní marketingový management
brožovaná vazba, formát knihy: 167 mm x 225 mm
368 stran černobílých, datum vydání: říjen 2007
Prodejní kód: KE0413
ISBN: 978-80-251-1641-8, EAN: 978-80-251-1641-8