První prodejna HYPER Albert se zákazníkům otevřela 29. listopadu 2007 ve Vestci u Prahy. Jedná se pilotní prodejnu, která vznikla přejmenováním a přestavbou hypermarketu Hypernova.
V rámci své strategie na období 2008 – 2010 síť maloobchodních prodejen Albert/ Hypernova nedávno také představila novou vizuální identitu. Moderní design je součástí rozsáhlých změn, které Albertu pomohou stát se leaderem na českém trhu.
Prodejna HYPER Albert nahradí dřívější Hypernovu a práci v ní najde celkem 85 zaměstnanců. Celková prodejní plocha prodejny HYPER Albert je 3 000 metrů čtverečných. Zákazníci si v nové prodejně mohou vybrat z celkem 20 000 položek zboží, z nichž 12 000 tvoří potraviny a 8 000 pak nepotravinářský sortiment.
HYPER Albert ve Vestci je vůbec první pilotní prodejnou v České republice. Další otevře síť maloobchodních prodejen Albert/Hypernova v prvním čtvrtletí roku 2008.
Prodejna HYPER Albert ve Vestci představuje několik novinek. Tou nejvýraznější změnou je nový vizuální a komunikační styl vůči zákazníkům. „Nový vizuální styl nápaditým způsobem spojuje tři formáty prodejen, které síť Albert nabídne, pod jednou značkou. Zároveň odpovídá požadavkům moderního zákazníka, zejména rodin s dětmi, které mají v našich prodejnách rozhodující slovo,“ vysvětluje Johan Boeijenga, generální ředitel sítě maloobchodních prodejen Albert/ Hypernova.
Další výraznou změnu naleznou zákazníci uvnitř prodejny. „V této prodejně jsme věnovali mnohem více prostoru oddělením čerstvých potravin, zejména pak pečivu, ovoci a zelenině. Chceme zákazníkům nabídnout kompletní sortiment tzv. suchých potravin a naplnit tak očekávání, s nimiž do naší prodejny přicházejí. Rozšířili jsme proto sortiment snídaňových produktů, vína, piva a zdravé výživy,“ dodává Boeijenga.
Nové logo HYPER Albert také symbolizuje základní hodnoty prodejen Albert: – široký výběr, bohatou nabídku čerstvých potravin, přátelský přístup personálu a vždy dobrou cenu.
Zvolená barevná kombinace odkazuje k původním logům prodejen Albert a Hypernova. Tři ovály reprezentují tři různé budoucí formáty prodejen Albert. Modrá barva navazuje na grafiku současné značky Albert, žlutá vychází z loga Hypernovy a zelená vnáší do nového designu čerstvost. Moderní typ písma navozuje příjemné pocity a vztah k potravinám.
S novou grafickou podobou loga se budou moci zákazníci setkávat po celé prodejně HYPER Albert. Novou podobu získal i pravidelný informační leták pro zákazníky.
– red –