Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – mikrovlné trouby

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Nejznámější značkou mikrovlnných trub je – přes určitý pokles znalosti – značka Moulinex (byla uvedena 34,6 % respondentů) a ETA (34 %). Těsně jsou sledovány značkou Whirlpool (30,5 %). S určitým odstupem se umístila značka Daewoo (21,9 %) a Zanussi (14 %). Dalších 6 značek jmenovalo více jak 10 % respondentů.

Graf:
Mikrovlné trouby 06/2002

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!