Služby

GO parking na Ruzyni ohlásil úspěšný půlrok

Společnost GO com, která zahájila ostrý provoz GO parkingu na pražské Ruzyni začátkem června, ohlásila úspěšný rozjezd. „Průměrná vytíženost parkoviště přesahuje 75 %,“ říká Petr Váverka, jednatel společnosti GO com, a dodává, že zajímavé jsou i změny ve skladbě lidí, kteří zde odstavují své vozy. Zatímco v létě využívaly parkoviště hlavně rodiny mířící na společnou dovolenou a parkovací doba byla 7–10 dnů, v září a říjnu to byli hlavně lidé cestující za obchodem, kteří odstavili vůz v průměru na 2–3 dny.

Se zajímavou službou přišla před 6 měsíci společnost GO com, když nedaleko pražského letiště Ruzyně začala provozovat hlídané parkoviště. GO parking se tak stal prvním hlídaným parkovištěm v této oblasti, navíc za ceny, které přinutily Letiště Praha reagovat a zlevnit parkování v jeho správě. Ovšem bez služeb, které jsou pro GO parking standardem. Po půl roce provozu se ukazuje, že GO parking se stal velmi úspěšným podnikatelským záměrem.

„Díky svým cestám po celém světě jsem věděl, že pražskému letišti citelně chybí hlídané a zároveň cenově dostupné parkování. Proto jsem se rozhodl nabídnout alternativu k parkování, které poskytovalo Letiště Praha. S čísly, která máme po 6 měsících od zahájení provozu GO parkingu k dispozici, jsem velmi spokojen,“ říká Petr Váverka. Průměrná vytíženost nové služby dosahuje v průměru 75 %, o prázdninách navíc bylo parkoviště některé dny obsazeno téměř ze 100 %.

Zajímavé jsou i změny ve složení zákazníků, kteří na parkovišti nechávají před odletem své vozy. Zatímco v letních měsících šlo, celkem logicky, hlavně o turisty mířící na dovolenou, kteří využívali parkoviště průměrně na 7–10 dnů, na podzim služeb hlídaného parkoviště využívají především byznysmeni cestující letecky za prací, a to v průměru na 2–3 dny.

„Kvůli tomu, že naše společnost obchoduje kromě tuzemska také na východ od České republiky, jsem často na cestách za nejrůznějšími jednáními. Nové parkoviště na Ruzyni jsem velmi ocenil díky jeho ceně i doprovodným službám, takže v současnosti mají naši zaměstnanci nařízeno parkovat při letech z Ruzyně právě na parkovišti GO parking,“ říká Pavel Janeček, generální ředitel společnosti Karma Český Brod. Že ve své spokojenosti s novou službou není osamocen, potvrzuje i marketingový ředitel počítačové školy Gopas Jan Dvořák: „GO parking jsem objevil asi dva měsíce po zahájení jeho provozu a od té doby jeho služeb při svých obchodních cestách pravidelně využívám.“ Dvakrát využil GO parking Ing. Petr Mihula z Brna, který je příjemně překvapen servisem: „Ochota, vstřícnost a chování pracovníků Go parkingu vysoce překračuje běžnou úroveň v Česku.“

Jaké jsou hlavní důvody úspěchu nového ruzyňského parkoviště? Kromě nabízených služeb jsou to i nízké ceny, které GO parking ve srovnání s konkurencí nabízí. Zatímco týdenní hlídané parkování, které Letiště Praha začalo nedávno také nabízet, přijde na 3050 Kč, společnost GO com nabízí stejnou službu za zhruba třetinovou cenu, za 1200 Kč. „Často se bavím s našimi zákazníky, abych zjistil, co bychom mohli ještě vylepšit. Hodně z nich mi říká, že kdyby nebylo GO parkingu, letěli by raději z jiného mezinárodního letiště, protože by se jim to vyplatilo více,“ dodává Petr Váverka.

Do budoucna se chystá GO parking zejména na další rozšiřování služeb a zvyšování komfortu. Již bylo pořízeno vybavení na huštění pneumatik nebo startování motoru, takže zákazníci nebudou nuceni na nejběžnější případy nuceni volat servisní službu. „I u velmi moderních vozů totiž nastane občas potřeba této techniky, zvláště pokud zákazník zapomene vypnout některé autospostřebiče,“ vysvětluje Petr Váverka. Připravuje se i ruční mytí vozidel a čištění interiérů, aby zákazníci mohli využít dobu, kdy nepotřebují svůj vůz, efektivněji.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!