Společnost Promo Planet provozující webové stránky 3Dplanet.cz, které propagují netradiční předměty coby 3D reklamu, uvedla exkluzivně na trh koncept Brand Water.
Koncept firemních vod vznikl v dánské společnosti Company products a spojuje in-house komunikaci a reklamu. Záměrem je předávání poselství na etiketě láhve se špičkovou minerální vodou. Ta pochází z jednoho ze zdrojů ve Velké Británii, Skotsku, Dánsku nebo Německu. Kvalita zdrojů je srovnatelná s prameny prémiových značek minerálních vod. Jedná se o prameny nejvyšší kvality, voda je vždy stáčena z jednoho konkrétního zdroje, nesmí být dodatečně upravována, musí mít stálé složení, nesmí být nijak znečištěna nebo obsahovat mikroorganizmy a musí být plněna do lahví přímo u zdroje.
Použití láhve vody coby 3D reklamního předmětu působí na obchodní partnery zcela nečekaně. Každý je zvyklý na určitý standard, ke kterému nabízení vody na začátku schůzek bezpochyby patří. Uzpůsobená firemní láhev jistě zaujme a partner si bude mnohem snadněji vybavovat vaši corporate identity, logo a hodnoty. Jedná se tak o jeden z nejsilnějších a nejpůsobivějších nástrojů in-house komunikace, které jsou na dnešním trhu k dispozici.
Další možné využití konceptu Brand Water:
Gastronomie – propagace vlastní značky kavárny nebo restaurace
Marketingová komunikace – direkt mailing, veletrhy, special events apod.
Obchodní komunikace – na všech obchodních jednáních
Interní komunikace – pro zaměstnance firmy
Speciální komunikace – např. nosič soutěže
Recruitment – získávání nových zaměstnanců
– red –