Reklama

Finanční náplast pro podnikatele od Poštovní spořitelny

Agentura Dimar připravila na podzimní období pro společnost Poštovní spořitelna podlinkový mix direct mailů pro několik různých produktů. Cílem prvního z nich je podpora úvěrových produktů určených cílové skupině podnikatelů a malých firem.

Direct mail je velmi zajímavý svým provedením, neboť věrně kopíruje podobu skutečné náplasti. Ve spojení s padnoucím headlinem – Finanční náplast, která sedne – jde o jednoduché, vtipné a jasné sdělení zákazníkům, že veškeré úvěrové produkty Poštovní spořitelny jsou šité cílové skupině na míru a pomohou jim s jejich finančním zajištěním, právě v tomto období navíc s výhodným benefitem. Zásilka „náplast“ uvnitř obsahuje informace o úvěrových produktech a je doplněna o personalizovaný dopis a v podobě selfmaileru s přelepkou adresně distribuována k cílové skupině.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!