On-line

Zážitkové weby ILIKETHIS!

Společnost ILIKETHIS!, přední online komunikační agentura na českém trhu, přichází s novým fenoménem v oblasti kreativní komunikace. Jedná se o tzv. zážitkové weby, které mají v první řadě vyvolat u svých uživatelů emoce a interaktivní zážitek prostřednictvím atraktivních videoefektů a designových animací. ILIKETHIS! nyní spustila webové stránky www.velka-laska.cz, které jsou po stránkách www.rscs.cz dalšími z řady zážitkových webů.

„Úvaha o zážitkovém webu je klientova vzpomínka na navštívenou prezentaci. Vzpomínkový imprint ze zážitku je kromě použitelnosti nejdůležitější věc, kterou ILIKETHIS! sleduje a prostřednictvím webu buduje zkušenost uživatele se značkou“, uvádí Lukáš Plíhal, art director společnosti ILIKETHIS!, spol. s r.o.

Prvním zážitkovým webem, realizovaným společností ILIKETHIS!, jsou stránky Realitní společnosti České spořitelny, prostřednictvím kterých mohou uživatelé hledat nové bydlení a stejně tak nabízet nemovitosti ke pronájmu či prodeji. Společnost ILIKETHIS! stránky www.rscs.cz kompletně redesignovala, přičemž moderní videografika v žádném případě nesnižuje funkčnost stránek a orientaci svých návštěvníků. Uživatelům není nijak ztížen výběr nemovitosti. Co se týče použitelnosti stránek www.rscs.cz, tj. jejich srozumitelnosti a přehlednosti, při tvorbě tohoto netradičního realitního videowebu bylo přihlíženo v první řadě k intuitivní navigaci uživatelů.

Nyní byly spuštěny webové stránky www.velka-laska.cz, které jsou virálním suplementem webových stránek www.rscs.cz. Samotná obchodní značka je zde potlačena a uživatelům se tak otevírá samotný příběh dvojice mladých lidí, se kterými se již mohli setkat na stránkách Realitní společnosti České spořitelny. Hlavní hrdina se zamiluje, rozhodne se, že si k sobě nastěhuje novou přítelkyni, a z tohoto důvodu hledá větší byt. Uživatel interaktivně prochází jednotlivými scénami z jejich života, které se každý týden mění.

„Na českém trhu můžeme nalézt celou řadu internetových stránek zabývajících se realitami. Když si je do detailu projdete, zjistíte, že se v oblasti funkcionality v podstatě v ničem neliší, některé působí solidním dojmem, některé méně. Naším hlavním cílem je prostřednictvím zážitkových webů www.rscs.cz a www.velka-laska.cz nejen představit Realitní společnost České spořitelny jako skutečně spolehlivého partnera pro výběr nemovitosti, ale zároveň chceme uživatelům za pomoci interaktivního konceptu story-tellingu Veroniky a Lukáše ukázat, že hledání vysněného bydlení nemusí být stres. Jednotlivé scény jsou vtipně vypointovány a jsou blízké všem, kdo v současnosti hledají nemovitost na internetu,“ říká Marek Prchal, team leader kreativního oddělení společnosti ILIKETHIS!, spol. s r.o. „Po první ‛Jůů-tůb’ vlně vtrhla multimédia do našich luhů a hájů prostřednictvím nezajímavých video průvodců. Velká láska by měla být tím typem webových stránek, které si budou uživatelé mezi sebou posílat s komentářem ‛Už jsi viděl tohle?’. Chceme českým uživatelům přinést zážitek z internetu a představit atraktivní video grafiku“, doplňuje Lukáš Plíhal, art director společnosti ILIKETHIS!, spol. s r.o.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!