Společnost Kofola uvedla na trh limitovanou vánoční edici Kofoly s jemnou skořicovou příchutí. Prodej skořicové Kofoly doprovází hlasování o tom, zda se má opět před Vánoci vysílat již tradiční reklama s holčičkou a prasátkem.
O limitované edici skořicové Kofoly informuje nový spot, který běží na TV Nova od začátku listopadu. Součástí této vánoční kampaně je také hlasování pomocí SMS a internetu o osudu reklamy s prasátkem. Spotřebitelé mohou dát najevo, zda si přejí, aby se před Vánoci tato reklama opět vysílala. Každou hodinu získává jeden hlasující krabici skořicových prasátek. Soutěž trvá od 1. 11. do 14. 12. 2007.
Spotřebitelé najdou na webových stránkách www.kofola.cz kromě informací o nové limitované edici také aktuální stav hlasování, flashovou hru nebo si zde mohou sestavit vlastní vánoční videopohlednici, stáhnout tapety, spořiče či vánoční jmenovky.
V prodejnách Intersparu budou mít lidé možnost střílet na terče s prasátky nebo myslivci (střelnice je právě hlavním motivem nového spotu). Zákazníci zde dostanou skořicový perník, ochutnají skořicovou Kofolu a dostanou odznáčky a informační letáky o dalších aktivitách.
V období od 7. 11. do 15. 12. 2007 budou promotéři na horách nebo na vánočních trzích dávat ochutnat novou skořicovou Kofolu a rozdávat odznáčky a samolepky.
– red –