Média

Frekvence 1: silná značka

Frekvence 1 je stále nejznámější rozhlasovou stanicí v Česku, s druhým nejvyšším podílem na trhu.

Jméno Frekvence 1 si spontánně vybaví největší procento lidí ve věku 12 až 79 let, konkrétně 48 %. Tržní podíl je 10,7 % , stanici si naladí 829 tisíc posluchačů denně a 1 680 tisíc posluchačů týdně. Průměrná doba poslechu Frekvence 1 činí 229 minut denně.

Tyto výsledky přinesl nejnovější Radio Projekt, který shrnuje poslechovost rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 4. 2007 až 30. 9.2007.

„Výzkum potvrzuje dlouhodobě dobrou pozici Frekvence 1 na trhu,“ říká Miroslav Škoda, programový ředitel Frekvence 1. „Značku posilujeme kontinuálně, jde o součást naší dlouhodobé strategie. Myslím ale, že výsledky ještě nereflektují změny – především v muzice, které jsme do programu zařadili v září,“ dodává Škoda.

„Frekvence 1 je nadále vysoce výkonnou značkou a jedním z pilířů našich nejsilnějších produktů. Pro zadavatele reklamy je sázkou na jistotu, protože přináší stabilně vysoký poměr cena/výkon,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.

Podle výsledků NetMonitoru za září 2007 patří web www.frekvence1.cz do první desítky nejvíce navštěvovaných internetových stránek v kategorii „Média, TV, rádia“. Za měsíc září stránky navštívilo necelých 61 tisíc reálných uživatelů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!