Komunikace

Exponáty soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 dokázaly vysokou úroveň oboru

Ve čtvrtek 18. října byly v Hotelu Praha v Praze vyhlášeny výsledky devátého ročníku soutěže o nejlepší komunikaci v místě prodeje a dárkové předměty – POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007. Letos se soutěžilo v 15 oborových kategoriích. Nově byla do soutěže zařazena i kategorie Digitální a multimediální komunikace. Absolutním vítězem soutěže se stal prezentační stojan Ideal Standard z dílny Čermák Design.

Vítězství v jednotlivých kategorií si odnesly firmy UNiBON spol. s r.o., BRANALDI s.r.o., nuscreen s.r.o., STORY DESIGN, a.s., MORIS design s.r.o., DEKOR, spol. s r.o., DAGO A.P.C. s.r.o., Dobrý dárek s.r.o., Hanton – svetelné reklamy ze SR a polská firma ATS Display Sp. z o.o. Vítěz každé z kategorií navíc získává možnost zúčastnit se celoevropského finále soutěže POPAI European Awards konané 1. – 3. dubna 2008 v Paříži.

Exponáty v daných mezinárodních kategoriích hodnotila porota z pohledu pěti kritérií (např. design a originalita, inovace materiálů, celkové technické zpracování, možnost použití v místě prodeje, podpora značky, celkový dojem, transparentnost komunikace se spotřebiteli apod.). „Jak jsem zaregistroval, řada přihlášených exponátů si mezi porotci vybojovala průměrné hodnocení blížící se absolutní jedničce. Některé kategorie byly vysoce konkurenční, takže ocenění POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 – VÍTĚZ KATEGORIE je téměř srovnatelné s celkovým vítězstvím v soutěži,“ hodnotí soutěžní exponáty jeden z organizátorů a předseda poroty Ing. Mikuláš Ostatnický a dodává: „Za celkovou pozornost jistě stojí např. kategorie nápojů, drogerie a parfumerie, elektrospotřebičů, dárkových a propagačních předmětů a v neposlední řadě nová kategorie digitálních a multimediálních systémů.“

Exponáty soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 si mohla letos v Hotelu Praha poprvé prohlédnout i odborná veřejnost. Organizátoři soutěže letošní ročník koncipovali jako dvoudenní výstavní expozici, která byla otevřena zdarma. Navíc byl pro návštěvníky a účastníky souběžných akcí – Advertising & Retail Forum, Zlatá Pecka připraven katalog soutěžních exponátů s podrobnými informacemi o výrobku i jeho vystavovateli.

Česká akce navazuje na soutěž POPAI EUROPEAN AWARDS, která se uskuteční 1. – 3. dubna 2008 na pařížském výstavišti Paris Expo Porte de Versailles, která bude spojena s mezinárodním veletrhem oboru in-store komunikace (www.popaiawards.com). Možnost zúčastnit se této prestižní akce získávají vítězové kategorií a držitel ceny za nejlepší technickou inovaci a zpracování. „Dosavadní úspěchy, které naše firmy v Paříži zaznamenaly a exponáty letošní soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA nasvědčují tomu, že obor POP A DÁRKOVÝCH PŘEDMĚTŮ je u nás na vysoké úrovni. Výrobci z České republiky, Slovenska i Polska se v celosvětové konkurenci rozhodně neztratí,“ uvádí k účasti firem v mezinárodní – středoevropské soutěži POP AWARDS ZLATÁ KORUNA Ing. Daniela Krofiánová, general manager asociace POPAI CENTRAL EUROPE.

Součástí letošního ročníku soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 bylo také nově vyhlášení výsledků 1. ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD, kterou pořádá asociace POPAI CENTRAL EUROPE. Tato soutěž je zaměřena na podporu mladých talentovaných tvůrců – studentů vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku. Tímto novým projektem chce asociace POPAI CE přispět k výchově nové generace odborníků v oboru in-store komunikace a chce umožnit studentům, aby se do tohoto oboru aktivně zapojili. Cílem soutěže je rovněž vytvořit nové možnosti spolupráce mezi zadavateli reklamy a školami prostřednictvím nových kreativních nápadů studentů. Partnerem letošního studentského ročníku soutěže se stala společnost SOARE Sekt Slovakia s.r.o., která byla také zadavatelem briefu. Jedním zadáním bylo vytvořit tematickou komunikaci mezi zákazníkem a nealkoholickým šumivým nápojem pro děti Robby Bubble při různých nákupních příležitostech během celého kalendářního roku. Druhým zadáním bylo volné téma podpory prodeje.

Vítězem soutěže POPAI STUDENT AWARD 2007 se stal Aleš Lukašík z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, jehož práce „Turniket pro podporu prodeje“ byla ohodnocena jako nejlepší. Druhé místo získala práce „Prostorový poutač pro hodinky“ od Martina Kusáka, rovněž z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na třetím místě se umístila práce „Robby Bubble – zvířátka a světadíly“, jejíž autorkou je Eva Táslerová z Fakulty umění Ostravské univerzity. Vyhlášení výsledků prvního ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD a předání cen vítězům bylo součástí slavnostního večera POP AWARDS Zlatá koruna. Navíc organizátoři soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 vyčlenili prostor pro prezentaci těchto mladých talentů v rámci soutěžní expozice a návštěvníci tak mohli po dva dny zhlédnout všechny přihlášené studentské návrhy.

Pořadatelem a vyhlašovatelem 9. ročníku soutěže POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007 je firma Výběr MEDIA, odborným garantem je středoevropská kancelář POPAI CENTRAL EUROPE, člen mezinárodní asociace POPAI – The Global Association for Marketing at – Retail. Dalším spolupořadatelem je jediný odborný časopis na českém trhu zabývající se problematikou komunikace v místě prodeje – magazín IN STORE Marketing. Hlavním mediálním partnerem je časopis managementu obchodu Výběr. Mediálními partnery jsou: InStore Slovakia a Wiadomosci Handlowe.

Výsledky soutěže o nejlepší komunikaci v místě prodeje a dárkové předměty POP AWARDS ZLATÁ KORUNA 2007

Cena: ZLATÁ KORUNA 2007 Absolutní vítěz
Kategorie: Vybavení domácnosti, zboží pro kutily a řemeslníky
Prezentační stojan Ideal Standard
Charakteristika: Pro prezentaci nové kolekce vodovodních baterií.
Zadavatel: Ideal Standard
Přihlašovatel: ČERMÁK DESIGN
Autor: Petr Čermák

Cena: ZLATÁ KORUNA 2007 Reklamní a dárkové předměty
Hra „Člověče nezlob se“ se špunty Pepsi
Charakteristika: Reklamní a dárkový předmět.
Přihlašovatel: UNiBON spol. s r.o.

Cena: ZLATÁ KORUNA 2007 Inovace a celkové technické zpracování
Prezentační stojan Ideal Standard
Charakteristika: Pro prezentaci nové kolekce vodovodních baterií.
Zadavatel: Ideal Standard
Přihlašovatel: ČERMÁK DESIGN
Autor: Petr Čermák

Ceny: ZLATÁ KORUNA 2007 Vynikající realizace
Stojan TELESCOPIC
Charakteristika: Prodejní podlahový stojan ve tvaru.
Přihlašovatel: BRANALDI s.r.o.
Digitální sloup Litefast
Litefast je atraktivní doplněk media mixu. Své uplatnění nalézá při budování image společnosti a značky, při POS a POP aktivitách, na roadshows, výstavách, jako moderní infopoint a podobně. Přihlašovatel: nuscreen s.r.o.

Ceny: ZLATÁ KORUNA 2007 Vítěz kategorií
Kategorie: Nápoje
Schweppes stojan na PET lahve
Charakteristika: Světelný prodejní stojan.
Přihlašovatel: UNiBON spol. s r.o.

Kategorie: Potraviny
Quarter Pallet Display Milka Xmas
Charakteristika: Stojan pro krátkodobější umístění v prodejně.
Přihlašovatel: ATS Display Sp. z o.o.

Kategorie: Vybavení domácnosti, zboží pro kutily a řemeslníky
Prezentační stojan Ideal Standard
Charakteristika: Pro prezentaci nové kolekce vodovodních baterií.
Přihlašovatel: ČERMÁK DESIGN

Kategorie: Parfémy, kosmetika, hygiena, drogerie, zdraví
Stojan TELESCOPIC
Charakteristika: Prodejní podlahový stojan ve tvaru.
Přihlašovatel: BRANALDI s.r.o.

Kategorie: Služby
Vitrína prosvětlená
Charakteristika: vitrína slouží k prezentaci reklamních předmětů na veletrzích a promo akcích.
Přihlašovatel: STORY DESIGN, a.s.

Kategorie: Kultura, volný čas a elektronika
Promo stojan Samsung MP3
Charakteristika: Designový funkční stojan byl vyroben pro předvádění nových MP3 přehrávačů.
Přihlašovatel: MORIS design

Kategorie: Textil, móda, sport
Levitační stojan Camel Active
Charakteristika: Reklamní stojan boty Camel Active je vyroben z plastu a pravého exotického dřeva.
Přihlašovatel: DEKOR, spol. s r.o.

Kategorie: Tabák
Tinpack
Charakteristika: Prezentační stojan.
Přihlašovatel: UNiBON spol. s r.o.

Kategorie: Automobily a příslušenství
Stojan na vzduchové filtry
Charakteristika: Stojan pro prezentaci vzduchových filtrů.
Přihlašovatel: DAGO A.P.C., s.r.o.

Kategorie: Světelná komunikace
LCD display reklamní a informační
Přihlašovatel: Hanton – svetelné reklamy, CommOnline

Kategorie: Dárkové a propagační předměty – sériový dárek
Magický stojan na víno
Charakteristika: Originální, designově zajímavě řešený vinný stojan z chromovaného řetězu.
Přihlašovatel: Dobrý dárek s.r.o.

Kategorie: Dárkové a propagační předměty – využité jako POP a POS
Hra „Člověče nezlob se“ se špunty Pepsi
Charakteristika: Reklamní a dárkový předmět.
Přihlašovatel: UNiBON spol. s r.o.

Kategorie: Podpůrné POP prvky
Prezentér čajů Pickwick Leafs
Charakteristika: Prezentér čajů PICKWICK LEAFS určený pro prémiové restaurace.
Přihlašovatel: DAGO A.P.C., s.r.o.

Kategorie: Interaktivní POP materiály
MARLBORO Red Corner
Charakteristika:Prostor pro prezentaci značky prostřednictvím audiovizuální interaktivní simulace.
Přihlašovatel: UNiBON spol. s r.o.

Kategorie: Digitální a multimediální komunikace
Digitální sloup Litefast
Litefast je atraktivní doplněk media mixu. Své uplatnění nalézá při budování image společnosti a značky, při POS a POP aktivitách, na roadshows, výstavách, jako moderní infopoint a podobně
Přihlašovatel: nuscreen s.r.o.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!