Společnost NEWTON Media změnila image a rozšířila portfolio služeb. Od nynějška vystupuje pod jiným názvem, s novou právní subjektivitou i zcela přetvořenou korporátní identitou. Právní nástupnictví po NEWTON I.T. je plně ošetřené – pro klienty firmy tak nenastanou žádné formální těžkosti.
„Vytvořili jsme řadu nových produktů, které jsou zacíleny na manažery. Vedle analýzy mediálního obrazu a samotného monitoringu nabízíme nově i pravidelný všeobecný přehled o dění jak v soukromé sféře, tak ve veřejném sektoru. Odběratel se tak snadno seznámí s děním v politice, obchodu, médiích, vědě, kultuře a podobně. Pro pracovně vytížené lidi jde o jednoduchou cestu, jak zůstat v obraze,“ popsal David Farský, ředitel společnosti NEWTON Media. Produktové segmenty jsou navíc pro snadnou orientaci odlišeny i barevně.
Novou službou společnosti je syntetický souhrn, který se týká komplexního posouzení a vytažení stěžejních faktů. Nikoli pouze zaznamenání četnosti výskytu informace. Společnost je schopna vytvořit vlastní interpretaci faktů a dodat doporučení.
„Naše služby zůstávají i nadále plně individualizované. Pro každého z klientů mohou být pokaždé trochu jiné a šité na míru. Některému klientovi stačí základní přehled tisku, někdy dokonce i jen jednou za měsíc, jiný vyžaduje přizpůsobení produktů různým složkám firmy, které je využívají: od analytiků přes obchodníky, marketéry a specialisty až po manažery,“ upřesnil ředitel Farský.
Symbolem a logem společnosti se stal kolibřík. „Nejen rychlost a pružnost jeho pohybu, ale především jeho zvláštní struktura křídel způsobuje, že pro pozorovatele má kolibřík pokaždé jinou barvu. Podobné je to i s daty. Jsou sice stále stejná, ale záleží, jak se na ně člověk dívá a jak je interpretuje,“ vysvětlil důvod zvoleného symbolu David Farský.
Společnost NEWTON Media v současnosti úspěšně funguje kromě Česka také v Polsku a na Slovensku. Z více než dvou set zaměstnanců jich v tuzemsku pracuje 180, na Slovensku 15 a v Polsku 25. Přes webové rozhraní NEWTON Media jsou k dispozici noviny i další zdroje všech tří zemí v jednotném archivu. Na Slovensku a v Polsku společnost propaguje stejný model jako v České republice – tedy nastavení smluvního vztahu využívání obsahu jednotlivých médií s konkrétními vydavateli a majiteli autorských práv.
„NEWTON Media jako člen mezinárodní asociace monitorovacích agentur FIBEP i nadále bude zajišťovat monitoring z téměř jakékoli země na světě – včetně překladů,“ shrnul David Farský, ředitel společnosti NEWTON Media. Společnost zároveň přebíráním mediálních přehledů od zahraničních monitorovacích společností zaručuje odběrateli dodržení autorských práv.
– red –