Poštovní spořitelna obdržela za nové reklamní médium SHOWLIGHT cenu Zlatá pecka. Toto médium použila PS v kampani na uvedení nové značky pro mladé, Space. Ocenění, které je udělované nejlepším tvůrčím pracím v oblasti reklamy a marketingové komunikace, tak získala již podruhé v řadě. Značka Space se přitom ocitla v nominacích hned dvakrát.
Cena byla předána při slavnostním vyhlášení, které proběhlo 18. října v hotelu Praha. Odborná porota, složená ze známých osobností působících v oblasti umění a žurnalistiky, vybrala jako nejlepší projekt outdoorovou propagaci značky Space „Kolik zábavy máš na účtu?“, která využila světelný plakát ShowLight. Kampaň pro Poštovní spořitelnu připravila agentura Ju-Turn.
„Už nedávné výzkumy nám ukázaly, že ShowLight opravdu zabírá. Jako originální hodnotilo reklamu 87 procent dotázaných. Oproti klasickému plakátu tak ShowLight vyšel podstatně lépe a my jsme rádi, že ho nyní ocenila také odborná porota,“ říká manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny Martin Orság.
Plakát „SPACE – SHOWLIGHT“ byl součástí úvodní kampaně nové komunikace Poštovní spořitelny zaměřené na mladé. „Kampaň probíhala v dubnu a květnu tohoto roku na více než stovce reklamních ploch v krajských městech a setkala se s velice pozitivní odezvou,“ doplňuje Orság.
Kromě oceněné reklamy byl nominován také projekt webových stránek Poštovní spořitelny pro mladé www.i-space.cz. „Komunikace s teenagery je našim velkým cílem a jsme proto velmi rádi, že se nám nyní dostalo pozitivních ohlasů i po marketingové stránce,“ komentuje Orság.
Zlatá pecka je prestižní soutěž oceňující reklamní tvorbu. Je udělována již od roku 1995. Hodnotí nejen kreativitu a vtip reklam, ale také jejich řemeslné zpracování a realizování. Je cenou pro tvůrce, ale také poděkováním jejich klientům za svěřenou důvěru.
– red –