Agentura DDB vytvořila pro McDonald`s kampaň informující o nové sezónní nabídce kuřecích sendvičů. Kampaň začala 24. září 2007.
Komunikace je založena na rozmanitosti pečlivě vybraných ingrediencí, které kuřeti dodávají novou vynikající chuť. Inovovaná sezónní nabídka tak uspokojuje poptávku ve fast food segmentu.
Kampaň vznikla z definice kuřete jako „osobnosti s názorem“. Stejný vzor následovaly i ostatní ingredience – a parodie telenovely byla na světě.
Celá kampaň nese název Kuřecí román. Jednotlivým ingrediencím byly dány charaktery, které přesně vystihují jejich roli. V prostředí plném emocí se všechny snaží získat pro sebe co největší pozornost Kuřete.
Media mix sestává ze dvou TV spotů a virálu, tiskové inzerce, microsite s charakteristikami jednotlivých postav (www.kureciroman.com), hrou, kvízem, bonusem atp., POSM a tiskových zpráv.
– red –