Reklama

Kuřecí román u McDonald’s pod taktovkou DDB

Agentura DDB vytvořila pro McDonald`s kampaň informující o nové sezónní nabídce kuřecích sendvičů. Kampaň začala 24. září 2007.

Komunikace je založena na rozmanitosti pečlivě vybraných ingrediencí, které kuřeti dodávají novou vynikající chuť. Inovovaná sezónní nabídka tak uspokojuje poptávku ve fast food segmentu.

Kampaň vznikla z definice kuřete jako „osobnosti s názorem“. Stejný vzor následovaly i ostatní ingredience – a parodie telenovely byla na světě.

Celá kampaň nese název Kuřecí román. Jednotlivým ingrediencím byly dány charaktery, které přesně vystihují jejich roli. V prostředí plném emocí se všechny snaží získat pro sebe co největší pozornost Kuřete.

Media mix sestává ze dvou TV spotů a virálu, tiskové inzerce, microsite s charakteristikami jednotlivých postav (www.kureciroman.com), hrou, kvízem, bonusem atp., POSM a tiskových zpráv.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!