Radox deo rollony opět vyrážejí do boje proti pocení. OD 10. září je odstartována další velká soutěž pro mladé. Hlavním partnerem soutěže je značka LOAP, která do soutěže věnovala spoustu zajímavých věcí z nové kolekce.
„Cílem této akce je oslovit především mladé spotřebitele a podpořit zábavnou formou používání antiperspirantů,“ říká Petra Dlouhá, brand manager Radox (společnost Sara Lee, divize Drogerie & Kosmetiky).
Princip soutěže spočívá v zakoupení jednoho Radox deo roll-onu a v zaslání SMS na uvedené číslo. Při splněných daných podmínek získává každý soutěžící po zaslání SMS automaticky značkové pouzdro na mobil a navíc je zařazen do velkého slosování o značkové zimní oblečení LOAP. Ve hře je např. 100 zimních bund, 300 čepic, 200 párů rukavic a 10x lyže nebo snowboard. Soutěž, která poběží v celé ČR, potrvá až do vyčerpání zásob, nejdéle však do 4.listopadu 2007.
Hlavním komunikačním prostředníkem soutěže jsou vlastní stránky WWW.ROLUJ.CZ, kde jsou uveřejněna kompletní pravidla soutěže.
Soutěž je také podpořena rozsáhlou komunikační strategií. Jako reklamní nástroj je využita internetová kampaň na nejnavštěvovanějších serverech pro mladé – Seznam.cz, Altas.cz, Atlas/ICQ.cz, Lide.cz, Libimseti.cz, Xchat.cz. Začátkem října bude všem uživatelům ve věku 17-25 let rozesláno přímo do jejich mobilního telefonu celkem 100 000 SMS zpráv s upoutávkou na soutěž.
V uvedeném období (září – listopad) bude rovněž probíhat podpora na prodejnách ve formě umístění POS materiálů (woblery, letáčky, etikety apod.).
– red –