Reklama

Raiffeisen stavební spořitelna má novou TV kampaň

Raiffeisen stavební spořitelna a.s. spouští novou televizní reklamní kampaň. Cílem je zvýšit povědomí o velmi výhodném úvěru Nízká Hyposplátka, který díky nejnižší a garantované úrokové sazbě úvěru ze stavebního spoření na trhu – jen 3,5 % – nemá v segmentu stavebního spoření v České republice konkurenci. Televizní spot připomíná široké veřejnosti originálním způsobem, že Raiffeisen stavební spořitelna nabízí spolu s nejvýhodnějším úrokem i nejlepší řešení pro stylové bydlení.

Úvodní část televizního spotu se shoduje se spotem, který byl součástí kampaně v TV Nova v květnu letošního roku. Závěr spotu je změněný tak, aby ještě více zvýraznil výhodnost vlajkového produktu Raiffeisen stavební spořitelny úvěru Nízká hyposplátka. Začátek spotu se odehrává na zahradě a s nadsázkou se vysmívá typické české závisti. Soused nesnese nový stylový dům svých sousedů postavený díky produktům Raiffeisen stavební spořitelny. Na konci spotu se v levé části obrazovky nejprve objeví sazba 5 % s komentářem, že u hypoték se úroková sazba blíží pěti procentům. Poté se na obrazovku posune celá a správná sazba 3,5 % se sdělením, že u stavebního úvěru od Raiffeisen stavební spořitelny je sazba stále jen 3,5 %.

„Raiffeisen stavební spořitelna je stabilním partnerem na trhu stavebního spoření. Nabízí svým stávajícím a potenciálním klientům výhodnou úrokovou sazbu ve výši 3,5 %. To je výhodné zejména v době, kdy ostatní produkty pro financování bydlení – jako je například hypotéka – úrokové sazby stále navyšují,“ uvedl Tomáš Vášáry, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny a.s. a dodal: „Již v současné době dosahujeme velice dobrých výsledků díky známosti našeho produktu Nízká hyposplátka a věřím, že se tato známost televizní kampaní ještě zvýší.“

Autorem třicetisekundového spotu je reklamní agentura Kaspen. Kampaň poběží v TV Nova v nejsledovanějších časech a v silné intenzitě od 17. 9. až do poloviny října.

Květnová televizní kampaň Raiffeisen stavební spořitelny v TV Nova se setkala s pozitivním hodnocením ze strany odborné veřejnosti, kdy se spot dostal do TOP 10 televizních spotů vysílaných ve 22. týdnu 2007 (Zdroj: Focus CZ Marketing and IT Research a Strategie).

– red –

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!