Raiffeisen stavební spořitelna a.s. spouští novou televizní reklamní kampaň. Cílem je zvýšit povědomí o velmi výhodném úvěru Nízká Hyposplátka, který díky nejnižší a garantované úrokové sazbě úvěru ze stavebního spoření na trhu – jen 3,5 % – nemá v segmentu stavebního spoření v České republice konkurenci. Televizní spot připomíná široké veřejnosti originálním způsobem, že Raiffeisen stavební spořitelna nabízí spolu s nejvýhodnějším úrokem i nejlepší řešení pro stylové bydlení.
Úvodní část televizního spotu se shoduje se spotem, který byl součástí kampaně v TV Nova v květnu letošního roku. Závěr spotu je změněný tak, aby ještě více zvýraznil výhodnost vlajkového produktu Raiffeisen stavební spořitelny úvěru Nízká hyposplátka. Začátek spotu se odehrává na zahradě a s nadsázkou se vysmívá typické české závisti. Soused nesnese nový stylový dům svých sousedů postavený díky produktům Raiffeisen stavební spořitelny. Na konci spotu se v levé části obrazovky nejprve objeví sazba 5 % s komentářem, že u hypoték se úroková sazba blíží pěti procentům. Poté se na obrazovku posune celá a správná sazba 3,5 % se sdělením, že u stavebního úvěru od Raiffeisen stavební spořitelny je sazba stále jen 3,5 %.
„Raiffeisen stavební spořitelna je stabilním partnerem na trhu stavebního spoření. Nabízí svým stávajícím a potenciálním klientům výhodnou úrokovou sazbu ve výši 3,5 %. To je výhodné zejména v době, kdy ostatní produkty pro financování bydlení – jako je například hypotéka – úrokové sazby stále navyšují,“ uvedl Tomáš Vášáry, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny a.s. a dodal: „Již v současné době dosahujeme velice dobrých výsledků díky známosti našeho produktu Nízká hyposplátka a věřím, že se tato známost televizní kampaní ještě zvýší.“
Autorem třicetisekundového spotu je reklamní agentura Kaspen. Kampaň poběží v TV Nova v nejsledovanějších časech a v silné intenzitě od 17. 9. až do poloviny října.
Květnová televizní kampaň Raiffeisen stavební spořitelny v TV Nova se setkala s pozitivním hodnocením ze strany odborné veřejnosti, kdy se spot dostal do TOP 10 televizních spotů vysílaných ve 22. týdnu 2007 (Zdroj: Focus CZ Marketing and IT Research a Strategie).
– red –