Italská značka GURU rozšiřuje portfolio klientů z oblasti módy, pro které pracuje agentura PR Point.
Do Čech přichází luxusní, ale zároveň mladistvá móda GURU, která je určena všem, kteří mají rádi svěží italský styl oblékání. Základem kolekcí jsou trička, mikiny, džíny, ale i boty a nejrůznější doplňky. V roce 2006 byla značka distribuována v 17 zemích světa, letos vstupuje také na český a slovenský trh.
Úkolem agentury PR POINT bude zejména podpořit úspěšný launch značky v České republice a na Slovensku. V další fázi bude nutné postupně vybudovat image GURU.
„Agenturu jsme vybírali na základě pozitivních referencí z oblasti módy. Spoléháme na to, že svými zkušenostmi přispěje k podpoře značky GURU na českém trhu,“ říká Milan Unzeitig ze společnosti Queen Fashion – distributor značky v ČR a SR.
První obchod GURU byl otevřen na počátku června v brněnské Olympii. V Praze bude možné koupit oblečení této značky v monobrandové prodejně GURU v obchodním centru Palladium, které se otevírá 25. října. Celá kampaň vyvrcholí na konci října velkou hudební party a módní přehlídkou.
Na Slovensku se otevřel první obchod v bratislavském Auparku 23. srpna a další obchody v obou zemích budou následovat.
Značka GURU vznikla v Itálii v roce 1999, kdy byla na trhu uvedena trička a mikiny s nepřehlédnutelnou sedmikráskou. Již během prvního léta se prodalo přes 200 tisíc triček a ujala se nejen značka jako taková, ale i její symbol – zmiňovaná sedmikráska. Dnes GURU působí v 17 zemích Evropy a středního Východu. Letos se kromě obchodů v Česku otevírají prodejny také v Bratislavě, Římě, Amsterodamu a Dubaji. Současně se jedná o expanzi do USA, Brazílie, Indie, Číny a Japonska.
GURU představuje nejen módu, ale také životní postoj. Je určený všem, kteří mají rádi netradiční styl, propracované detaily a kvalitní materiály. Cílovou skupinu tvoří nejčastěji mladí lidé ve věku 20 – 40 let. Kromě charakteristických triček a mikin dnes Guru nabízí téměř všechny kousky oblečení včetně nejrůznějších doplňků a bot.
– red –