Agentura Aetna odstartovala v září pro Magistrát města Brna Ekokampaň, jejímž záměrem je upozornit na výhody třídění odpadu, rozsáhlé možnosti využití recyklovaného materiálu a také prezentovat třídění domovního odpadu jako součást moderního životního stylu.
K propagaci tématu je využita tradiční outdoorová komunikace v podobě billboardů, plakátů v prostředcích MHD, v místních médiích a samozřejmě také interaktivní webové stránky magistrátu. Do kampaně se zapojí také celebrity se vztahem k Brnu, jejichž názory a osobní postoje k třídění odpadu mají upoutat větší pozornost občanů k problematice.
Na podporu Ekokampaně se bude konat také řada akcí a happeningů, které mají zajímavou formou představit například výrobky z recyklovaných materiálů pocházející přímo z tříděného odpadu. Samotná kampaň má ekologický charakter, realizátoři upustili od letáků, plakátů a podobných tiskovin a soustředí se spíše na jednotlivé akce a outdoorovou komunikaci.
– red –