S blížícím se začátkem nového školního roku je načase uvažovat o vybavení školáka či studenta. Starosti s pořizováním učebnic se vyplatí nechat na odbornících. Knihkupectví sítě Kanzelsberger se rozhodla využít předškolního shonu a podpořit prodej učebnic a odborné literatury spotřebitelskou soutěží.
Při nákupu za více než pět set korun dostane každý zákazník zdarma ilustrovanou učebnici Školy marketingu, která se jinak prodává za 99,- korun. Pokud nákup přesáhne tisícikorunu, postupuje zákazník do slosování spotřebitelské soutěže o dvě letenky v hodnotách 6.000,- korun od partnera knihkupectví Student Agency a deset dárkových knižních poukázek v hodnotách 1.000,- korun.
O soutěži zákazníky informovalo knihkupectví srpnovým vydáním nabídkového letáku vkládaného tento týden do deníku Mladá fronta Dnes a současně rozdávaného v prodejnách sítě Kanzelsberger. Spotřebitelská soutěž potrvá až do 30. září 2007 a to ve všech 39 firemních knihkupectvích.
– red –