Již 3. září budou do zkušebního provozu uvedena zrekonstruovaná spodní dvě patra nákupního centra DBK na Budějovické v Praze 4, která přinesou kromě komfortu nákupní galerie až 55 nových obchodních značek i služeb.
Mezi největší z nich patří obchodní jednotky C & A, Marks & Spencer, DM Drogerie, Baťa, City Sport nebo například Pet Center. Z dalších pak jmenujme Fokus Optik, Coffee Heaven, Knižní Klub, Boon, Ara Shoes, Galerie Spirála, Triumph, kadeřnictví Klier, Ski&Bike centrum, streetwearový Dream a mnohé další. „Stojíme na nových základech,“ heslo završení procesu rekonstrukce by se mělo naplnit v momentě kompletního otevření všech provozoven v DBK do 12. září 2007.
Nově vybudovaná gastronomická pasáž s 12 restauracemi, lahůdkami a etnickými fastfoody, zákazníkům zajistí možnost rozmanitého výběru jídla od zdravé snídaně, přes rychlý oběd až po labužnickou večeři. „Každý den má vlastní chuť“ je slogan, který dobře vystihuje účel všech specializovaných jednotek v Gastro DBK. Vybírat je možné z české, indické, mexické, řecké, libanonské, čínské, italské či francouzské kuchyně.
Investice do celkové, téměř dvouleté přestavby DBK přesáhla částku 300.000.000 Kč, přičemž provozovatelé jednotlivých obchodních jednotek vložili do realizace svých prodejen další přibližně stejnou částku. Tato investice přinesla rozšíření prodejních ploch celého DBK až na 16.500 metrů čtverečních, obnovení značky DBK, a s tím související významnou změnu image, a tedy i stylu komunikace se zákazníkem. Byl zvolen čistý a jednoduchý design navazující na historickou podstatu budovy.
Významná část investice byla věnována do nekomerčních, environmentálních prvků, a to konkrétně do vybudování klidové, odpočinkové zóny na střeše Gastro DBK. Kromě zeleně a příjemného posezení pro všechny věkové skupiny mohou děti využívat i rozsáhlou sestavu prolézaček. Roh této zelené střechy tvoří 200 metrů čtverečních vyhlídková terasa, patřící k pizzerii Coloseum.
Rekonstrukce přinesla výrazné zlepšení v otázce pohodlí i orientace. Zákazníkům tak umožňuje rychlé a příjemné nákupy, včetně rozšířené nabídky služeb a gastronomie.
– red –