Obchod

Supermarkety Albert spouští růžovou kampaň

Supermarkety Albert trvale snižují ceny u více jak 1000 položek. Zákazníci tak mohou nakupovat kvalitní zboží za velmi příznivé ceny. Snížení cen doprovází masivní reklamní kampaň.

Od tohoto týdne spouští supermarkety Albert novou kampaň nazvanou „Věřte trvale nízkým cenám!“, která znamená trvalé snížení cen u více jak 1000 položek. Zákazníci tak budou moci nakupovat kvalitní a osvědčené výrobky za trvale nižší ceny.

„Svým pojetím je naše kampaň v českém potravinovém maloobchodu naprosto unikátní,“ uvádí Libor Kytýr, ředitel komunikace společnosti AHOLD Czech Republic, která v České republice provozuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova. Na rozdíl od jiných kampaní základní myšlenka tohoto reklamního konceptu spočívá v přitažení pozornosti zákazníka pomocí zajímavých avšak neuvěřitelných zpráv. Zpráva je vždy komentována slovem „Nevěříte?“ a dává tak vyniknout druhé části sdělení „Věřte trvalému snížení cen v Albertu“, které je podáváno jako fakt a díky první části zprávy se jej ještě podařilo zdůraznit. Reklamní kampaň startuje v úterý 22. srpna, ale již 21. srpna mohou diváci vidět první reklamní spoty vysílané v TV Nova a Prima TV. Dále reklamní kampaň zahrnuje rádiové spoty (Evropa 2, Impuls, Frekvence 1), tištěnou inzerci v denících (MF Dnes, Deník, Blesk, Metro, 24 hodin, Metropolitní expres), internetovou kampaň nebo reklamní billboardy.

Celé kampani bude dominovat růžová barva. Kromě denního tisku a outdooru ji zákazníci zaznamenají také na POS materiálech uvnitř prodejen. Kvůli masivní BTL kampani projdou výraznou změnou také interiéry supermarketů Albert. Vizuálem kampaně budou „přebaleny“ například turnikety u vstupu do prodejny, Kampaň se objeví na vnitřních a venkovních plakátech v prodejně nebo na samolepkách na podlaze prodejny. Nově zákazníci uvidí vizuály kampaně i na všech služebních autech pracovníků společnosti AHOLD Czech Republic, včetně členů managementu firmy.

Růžové barvy se dočkal i speciální produktový leták nazvaný Cenový zpravodaj, který je zdarma distribuován do domácností. Informace o kampani najdou zákazníci také na internetu. Podrobnější informace mohou získat na bezplatné infolince 800 402 402.

„Trvalé snížení cen se bude týkat širokého sortimentu produktů čerstvých a suchých potravin a nepotravinářského zboží,“ upřesňuje Libor Kytýr. Zákazníci tak již od tohoto týdne mohou levněji nakupovat například ovoce, zeleninu, maso a uzeniny.

„Kampaní reagujeme na potřeby a preference našich zákazníků. Čeští spotřebitelé citlivě vnímají každou změnu v cenách. Na druhou stranu ale také vyžadují vysokou kvalitu zboží. Kvalitní zboží, například v podobně naší vlastní značky AH Quality, již nabízíme. Nyní jsme proto přistoupili k úpravě cenové politiky v prodejnách Albert,“ vysvětluje Kytýr.

Zákazníci v prodejnách jasně poznají zboží se sníženou cenou. „Všechny položky, kterých se týká trvalé snížení cen, budou označeny výraznou růžovou značkou, tzv. stopperem,“ dodává Kytýr a doplňuje: „V žádném případě se nejedná o nárazové snížení cen. Snížení cen je opravdu trvalé.“

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!