Finanční skupina ATLANTIK, patřící do holdingu KKCG Finance, si vybrala ve dvoukolovém, měsíc trvajícím výběrovém řízení nového strategického partnera, kterým se stala PR agentura Mmd.
Ing. Jan Dobiáš, Marketing Manager skupiny ATLANTIK, k výběrovému řízení říká:
“ Rok 2007 je pro nově zrozenou finanční skupinu ATLANTIK velmi významný. Po představení skupiny v první komunikační kampani v měsících dubnu, květnu a červnu jsme se rozhodli dát médiím další jednoznačný signál, že naše spolupráce s nimi dostane nové rozměry. Jako finanční skupina, ve které pracují nejziskovější a kapitálově nejsilnější obchodník s cennými papíry a nově vzniklá investiční společnost, cítíme potřebu výrazně spoluvytvářet budoucnost kapitálových trhů v Česku i na Slovensku.
Našemu rozhodnutí vybrat si strategického partnera pro oblast komunikace s médii předcházela velmi dlouhá interní analýza a strategická diskuse. ATLANTIK je již dlouhá léta velmi známým hráčem na kapitálových trzích pro odbornou veřejnost. Zvýšit povědomí o významu nově vytvořené finanční skupiny, ale zároveň i přispět k popularizaci investování na českém a slovenském trhu, je úkol, který stojí před vybraným strategickým partnerem skupiny ATLANTIK. Tomuto cíli bylo podřízeno i samotné výběrové řízení. Vybírali jsme ze skupiny velice úspěšných mezinárodních PR agentur, které jsou schopny přinést nový pohled na kapitálový trh v obou zemích. Šlo nám hlavně o to, najít skutečného partnera, který si bude se strategií i týmem nově vytvořené finanční skupiny ATLANTIK především rozumět a bude jednoznačným přínosem pro popularizaci jak značky, tak výhod aktivního přístupu k investování na obou trzích.
Proto jsme ve výběrovém řízení podrobili všechny účastníky netradičně náročnému boji o konkrétní a vysoce specifické kroky naší budoucí spolupráce. Je mou milou povinností sdělit, že právě houževnatost, otevřenost a proaktivní tvůrčí přístup, podpořený analytickými schopnostmi, velmi dobrou znalostí finančního trhu a především osobní motivace a zapálenost pro vítězství vedly k našemu rozhodnutí spolupracovat do budoucna s agenturou Mmd. Naše poděkování patří i dalším dvěma účastníkům výběrového řízení, kterým patřilo velmi těsné druhé a třetí místo, tedy agenturám GCI a Ogilvy Public Relations.
– red –