Média

Nový lifestylový magazín

„Dvojjediný časopis Men/Women Only představuje unikátní koncepci lifestylového magazínu pro obě pohlaví. Tomu odpovídá i rozdělení přední a zadní obálky ve formě tzv. „flip coveru“, kdy z jedné strany čtenář najde lifestylový časopis pro ženy a jejím otočením se dostane do části zaměřené na muže.“ řekl před launchem Aleš Pýcha, marketingový ředitel Metro a.s.

Magazín vychází v nákladu 500 000 kusů a bude zdarma distribuován v průběhu hlavní letní sezony. Pro distribuci bude využita distribuční síť složená ze speciálních promo týmů působících v Praze a dalších 70 městech, dále budou pro distribuci využiti kameloti a partnerské organizace jako jsou cestovní kanceláře, kadeřnické salony a podobně.

Men/Women Only bude též přibalen k srpnovému vydání DVD edice, čímž bude zajištěno 100% celorepublikové pokrytí.

„Tento projekt není v rámci vydavatelství METRO International ojedinělý. Česká republika je poslední zemí, kde Metro časopis nevydává. Situace na trhu jasně ukazuje, že právě v tomto segmentu je největší prostor pro růst.,“ řekl Martin Konrád generální ředitel Metro a.s.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!