Společnost Berlitz Schools of Languages s.r.o. připravila kampaň na letní období, jejíž cílem bylo nabídnout cílové skupině (rodiče s dětmi ve věku 4 -15 let) letní jazykovou školku v Praze a také letní jazykový tábor na Vysočině.
Většina komunikačních aktivit probíhala formou in-store promotion v Praze a v Brně, vždy na místech, která zaručovala velkou koncentraci požadované cílové skupiny (obchodní centra, multiplexy). Velmi důležitým momentem bylo také správné načasování promo akcí. Zde jako dobrý odrazový můstek zafungovala dlouho očekávaná premiéra filmu Shrek Třetí a období kolem konce školního roku.
Promo akce probíhala tři po sobě následující dny, vždy určitý počet hodin na vybraném místě. Promo team tvořily dvě sympatické hostesky v brandovaných tričkách a kšiltovkách.K povinné výbavě patřily nafukovací balónky na tyčce s logem jazykové školy Berlitz, informační materiál v podobě „hvězdičky“, papírové tašky s brandingem Berlitz a maskot jazykové školy – maňásek Tingo. Hlavní úkolem promo teamu bylo předat maximum informací o letních aktivitách jazykové školy Berlitz právě vybrané cílové skupině rodičů s dětmi.
-red-