Reklama

FORD se stal partnerem Disneylandu v Paříži

Vozy s modrým oválem ve znaku budou poskytovat služby návštěvníkům jak v samotném zábavním parku Disneyland, tak přilehlém tematickém areálu Walt Disney Studios. Obě firmy plánují rovněž společné marketingové aktivity po celé Evropě.

Oficiálním vozem nadcházejících oslav patnáctého výročí pařížského Disneylandu se stane nový Ford C-MAX.

„Ford je značka, která buduje svoji strategii na inovacích a kvalitních produktech. Smlouva s Disneylandem nám umožní přinést zákazníkům Walt Disney Studios a návštěvníkům Disneylandu ještě více radosti,“ řekl generální ředitel Ford France Jean-Luc Gérard.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista produktových informací (až 45.000 Kč) #2494
    Olomouc | 30000 - 45000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!