„Samozřejmě, že nejde o až tak originální myšlenku,“ říká Pavel Žďárek, jeden z majitelů agentury. „Výměnný obchod byl jednou z prvních forem obchodu, a i v dnešní době je barterová spolupráce běžná. Ale nevíme o tom, že by někdo na celé dva měsíce umožnil komukoliv na trhu, aby platil za objednané služby zbožím. Je to velká šance pro všechny výrobce či distributory zboží nebo i služeb, aby si u nás mohli objednat to, na co jim v rozpočtu chybějí finance.“
V praxi to znamená, že v období od 1. července do 31. srpna si může kdokoliv vybrat z nabízených služeb agentury Leviathan a tyto služby zaplatit zbožím či protislužbou v odpovídající hodnotě. Vše je jen věcí dohody, každopádně pro mnoho firem je to šance, jak pořídit TV spot nebo webové stránky, na které prostě v rozpočtu stále nezbývaly peníze. „Mnoho firem musí vynaložit většinu finančních prostředků na chod firmy. Peníze jsou potřeba ve výrobě, v dopravě atd., a marketing má dost často omezené možnosti. Chtěli jsme přijít s něčím, co by i menším společnostem nebo těm, kterým prostě na vlastní propagaci nezbývají peníze, umožnilo připravit si vlastní kampaň, nebo jen spot či letáky,“ vysvětluje Pavel Žďárek.
Pokud o neobvyklou nabídku bude mít kdokoliv zájem, stačí kontaktovat obchodní oddělení reklamní agentury Leviathan a zadat svoji poptávku. Agentura připraví nabídku a cenovou kalkulaci, která se potom dohodou obou stran převede na věcné plnění. „Věříme, že tato akce bude pro mnoho firem zajímavá. Každopádně se i v budoucnu budeme snažit přicházet se speciálními akcemi, které by trochu provětraly nehybný vzduch české reklamní scény,“ dodává s úsměvem Pavel Žďárek.
-red-