Společnost Kofola Holding oznámila vítěze tendru na pravidelný kvantitativní průzkum trhu se zaměřením na znalost značky a reklamy, nákupní preference a benefity výrobků na území České republiky, Slovenska, Polska a Maďarska.
Ve dvoukolovém výběrovém řízení byla nakonec zvolena agentura MEDIAN, která podle výběrové komise předložila nejlepší nabídku hlavně v porovnání dvou základních ukazatelů ceny a výkonu. Spolupráce s dosavadním partnerem GFK byla ukončena na konci května 2007.
Výběrového řízení na průzkum trhu ve všech středoevropských zemích, kde společnost Kofola vyrábí a prodává nealkoholické nápoje, se zúčastnilo 12 firem, včetně původního dodavatele GFK. Do druhého kola postoupily agentury TNS AISA, MEDIAN, The Nielsen Company a Factum Invenio.
„Vítězná agentura Median kromě nejlepší nabídky přesvědčila výběrovou komisi také svou schopností flexibilně reagovat a přizpůsobit charakteristiky výzkumu naším požadavkům“ dodává k výsledkům tendru Dagmar Fialová,vedoucí oddělení analýz společnosti Kofola.
Spolupráce s novým partnerem byla zahájena bezprostředně po skončení tendru, aby byla zachována kontinuita.
– red –