Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – filmy do fotoaparátu

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

KODAK je spontánně nejznámější značkou filmů do fotoaparátů. Vyplývá to z výzkumu provedeného společností GfK v květnu letošního roku, kdy ji na první místo umístilo 60 % respondentů. Za ní následuje AGFA se 48 % a FUJI se 37 %.
Následující značky jsou KONICA (20%), FOMA (15%), POLAROID (14%).

Graf:
Filmy do fotoaparátu 05/2002

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!