Služby

Aetna řídí rebranding bývalé Fortuna Hotels

Počátkem letošního roku získala komunikační agentura AETNA nového klienta z oblasti hotelnictví. Jeden z největších domácích provozovatelů hotelových sítí a výhradní zástupce nadnárodního řetězce CHOICE HOTELS pro Českou republiku a Slovensko – společnost Fortuna Hotels – se však od počátku března prezentuje pod novým obchodním jménem CPI Hotels.

„Před dvěma lety jsme se kvalitou a úrovní nabízených služeb posunuli do kategorie 4 hvězdiček a většina nových projektů jsou 4 nebo 5 hvězdičkové hotely. Chtěli jsme proto změnit image společnosti,“ uvedl ke změně obchodního názvu výkonný ředitel CPI Hotels Jan Kratina.

AETNA zpracovala kompletní strategii rebrandingu; nové logo, design webových stránek, návrhy firemních a marketingových tiskovin, to vše pochází z dílny brněnské agentury. Přejmenování společnosti je podpořeno také důkladným PR. Systematická reklamní kampaň je spojená především s novými projekty společnosti – Clarion Congress Hotelem Prague ve Vysočanech, s luxusním hotelem Buddha-Bar Hotel Prague a s Clarion Hotelem Prague City na Tylově náměstí v Praze. Kampaň je pozitivně vnímána nejen médii, ale také partnery CPI Hotels. „Dílčí výsledky jsou zřejmé již nyní a týkají se samozřejmě i stávajících hotelů. Nejlépe měřitelným prostředkem jsou tržby a i z tohoto hlediska se změna názvu a marketingová kampaň pozitivně projevuje,“ dodal Kratina.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!