Počátkem letošního roku získala komunikační agentura AETNA nového klienta z oblasti hotelnictví. Jeden z největších domácích provozovatelů hotelových sítí a výhradní zástupce nadnárodního řetězce CHOICE HOTELS pro Českou republiku a Slovensko – společnost Fortuna Hotels – se však od počátku března prezentuje pod novým obchodním jménem CPI Hotels.
„Před dvěma lety jsme se kvalitou a úrovní nabízených služeb posunuli do kategorie 4 hvězdiček a většina nových projektů jsou 4 nebo 5 hvězdičkové hotely. Chtěli jsme proto změnit image společnosti,“ uvedl ke změně obchodního názvu výkonný ředitel CPI Hotels Jan Kratina.
AETNA zpracovala kompletní strategii rebrandingu; nové logo, design webových stránek, návrhy firemních a marketingových tiskovin, to vše pochází z dílny brněnské agentury. Přejmenování společnosti je podpořeno také důkladným PR. Systematická reklamní kampaň je spojená především s novými projekty společnosti – Clarion Congress Hotelem Prague ve Vysočanech, s luxusním hotelem Buddha-Bar Hotel Prague a s Clarion Hotelem Prague City na Tylově náměstí v Praze. Kampaň je pozitivně vnímána nejen médii, ale také partnery CPI Hotels. „Dílčí výsledky jsou zřejmé již nyní a týkají se samozřejmě i stávajících hotelů. Nejlépe měřitelným prostředkem jsou tržby a i z tohoto hlediska se změna názvu a marketingová kampaň pozitivně projevuje,“ dodal Kratina.
– red –