Společnost Avaya, dodavatel firemních komunikačních aplikací, systémů a služeb, byla jmenována jednou z „nejetičtějších společností na světě “ časopisem Ethisphere Magazine, jehož posláním je objasňovat důležitost souladu mezi etikou a ziskem. Jeho prestižní seznam obsahuje společnosti, které prokázaly svoji vysokou úroveň v oblasti etického jednání a dodržování předpisů, podpoře veřejné diskuse o sociálních a etických problémech a angažovanosti ve prospěch míst svojí působnosti.
„Společnost Avaya klade velký důraz na odpovědné a etické rozhodování a činnost ve všech fázích podnikání ve prospěch našich zákazníků, investorů a zaměstnanců,“ řekl Peter Liria jr., manažer společnosti Avaya, který má na starosti dodržováním etických zásad a předpisů. „Je pro nás poctou, že se nám dostalo tohoto uznání za úsilí, které považujeme za jeden z klíčových faktorů úspěchu naší společnosti.“
Ethisphere Magazine, který je distribuován 65 000 čtenářů z řad členů správních rad, ředitelů podniků, poradců, manažerů dohlížejících na podnikovou etiku a dodržování předpisů a zástupců velkých investorů po celém světě. Ethisphere nabízí zasvěcený pohled na získávání podílu na trhu a vytváření dlouhodobých konkurenčních výhod pomocí etických obchodních praktik a dobrého vystupování společnosti.
Redaktoři časopisu vybrali necelou stovku společností z několika tisíců organizací, které analyzovali po dobu šesti měsíců. „Byl to přísný a pečlivý průzkum, který určil vybranou skupinu společností, které se odlišovaly od ostatních svým úsilím o příkladné etické jednání a sociální odpovědnost. Tyto organizace nevydávají pouze prohlášení o etice podnikání, ale převádějí tato slova v činy,“ řekl Alex Brigham, zodpovědný redaktor Ethisphere Magazine. Proces výběru zahrnoval zkoumání etického kodexu společností, průběh vedení sporů, dodržování předpisů, hodnocení investic do inovací, morálnost obchodních praktik, sledování aktivit společností pro zlepšení jejich vystupování na veřejnosti, studování nominací od vedoucích pracovníků, jiných firem v oboru, dodavatelů a zákazníků a také konzultace se sdruženími spotřebitelů.
– red –