Finance

Každý klient CCS Triangl průměrně nakoupil zboží na splátky za 21 623 Kč

Podle průzkumu mezi klienty společnosti Český Triangl, která stojí za jednou z vedoucích značek splátkového prodeje – CCS Triangl, nakoupil každý z téměř 130 tisíc zákazníků zboží na splátky v průměrné hodnotě 21 623 Kč.

„Typickým klientem CCS Triangl v České republice je svobodný muž ve věku 21 – 30 let, jeho hrubý příjem se pohybuje okolo 13 871 Kč, má středoškolské vzdělání a pracuje nejčastěji v oblasti obchodu a služeb nebo jako řemeslník. V průměru uzavřel takový klient u CCS Triangl jednu nebo dvě smlouvy, každou na nákup v průměrné hodnotě 13 777 Kč,“ dodal k průzkumu Milan Hladík, výkonný ředitel a člen představenstva CCS České společnosti pro platební karty a.s., hlavního akcionáře společnosti Český Triangl.

Nákupy na splátky využívají všechny věkové kategorie
55 % klientů CCS Triangl v České republice jsou muži. Více než polovinu nákupů zboží na splátky realizují ženatí muži nebo vdané ženy (56 %), svobodní klienti pak zhruba čtvrtinu nákupů (26 %). Co se týče věkové struktury klientů, nejvíce nakupovali u CCS Triangl mladí lidé od 21 do 30 let (30 % klientů) a od 31 do 40 let (26 % klientů). Lidé ve věkovém rozmezí 41 – 50 let jsou zastoupeni 21 %, nejméně početnou skupinu klientů pak tvoří lidé ve věku do 20 let.

Nulové navýšení volí 90 % klientů
Z průzkumu rovněž vyplývá velký zájem o možnost nakupovat zboží na splátky s nulovým navýšením, jelikož 90 % klientů CCS Triangl se rozhodlo pro model splácení s 0 % navýšením. 10 % klientů pak volilo jiný model splácení.

Největší zájem je o domácí spotřebiče
Nejprodávanějším sortimentem zboží byly domácí spotřebiče – zejména pračky, televizory, ledničky, telefony a videa. Vzhledem k významnému rozšíření sortimentu, je v letním období očekáván růst zájmu o novinky v katalogu CCS Triangl: skútry a mopedy, notebooky, klimatizační jednotky či nový sortiment nábytku a pokojových svítidel.

Klub Triangl pro stálé zákazníky
O stálé zákazníky pečuje Klub Triangl, který poskytuje svým členům více splátkových modelů s 0% úrokovou sazbou a řadu dalších výhod: nákup bez potvrzení o výši příjmů, objednávku zboží po telefonu, slevu 8 % při nákupu v hotovosti, atd. V současnosti má klub téměř 104 tisíc členů.

Speciální akce CCS Triangl pro letní měsíce
V letních měsících přichází CCS Triangl s novou službou – nákupem exkluzivního poznávacího zájezdu cestovní kanceláře Marco Polo na splátky s nulovým navýšením.

Další marketingovou aktivitou CCS Triangl je letní soutěž o víkend v Paříži. Ten může vyhrát každý, kdo doporučí CCS Triangl svému známému. Jedinou podmínkou pro zařazení do slosování je, že tento nový klient uzavře u CCS Trianglu smlouvu. Výhru pak získávají oba klienti CCS Triangl.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!