Reklama

Vidíte dobře? Ptá se kampaň

Známý motiv „očního testu“ se stal námětem pro jedinečnou kampaň ČSOB Penzijních fondů z dílny Bison & Rose.

Projekt, který právě odstartoval, chce lidem připomenout, že je nejvyšší čas postarat se o zajištění na stáří a uzavřít penzijní připojištění. „Rozhodli jsme se využít tématu známé sestavy písmen pro vyšetření u očního lékaře. Každý z nás ho absolvoval několikrát.

Velice dobře je známá i asociace zhoršujícího se zraku a stárnutí, “ vysvětluje Marek Čaniga, kreativní ředitel agentury Bison & Rose. Kampaň, jejímž cílem je akvizice nových klientů, je založena na kombinaci podlinkových a nadlinkových nástrojů. „Vedle inzerce v tisku využíváme i rozhlasovou kampaň, outdoorové nosiče a direct marketing. Navíc vyrážíme na roadshow po České republice,“ říká Jana Ulbrychová z Bison & Rose.

Součástí akcí na náměstích a u obchodních center je právě odborné vyšetření zraku očním lékařem, možnost získat podrobné informace o penzijním připojištění i uzavření smlouvy přímo na místě. „Pro zpestření se zájemci mohou projet na segwayi,“ dodává Jana Ulbrychová.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!