Média

POPAI CE založila novou sekci pro digitální a multimediální komunikaci

V souvislosti s dynamickým rozvojem oboru, který asociace POPAI reprezentuje a s rozvojem nových směrů i nových typů in-store médií realizuje POPAI CENTRAL EUROPE nový projekt, kterým je založení sekce pro digitální a multimediální komunikaci a přijetí nových členů z této oblasti.

Cílem projektu je podpořit rozvoj a medializaci nové generace prostředků in-store komunikace v ČR, na Slovensku a v dalších státech, kde POPAI CE působí.

15. května 2007 se uskutečnilo zahajovací zasedání nové sekce, kterého se zúčastnili členové vedení POPAI CE a zástupci firem z oblasti digitální komunikace.
Součástí nové sekce – pracovní skupiny POPAI CE jsou členské společnosti: AV MEDIA, CZ – Visual Impact a smart AD a garantem sekce byl jmenován Michal Špitálník ze společnosti AV MEDIA.

Program nové sekce se zaměří především na zviditelnění oboru digitální komunikace, na projekty průzkumu měření efektivity digitálních in-store médií, vzdělávací akce, setkání se zadavateli a maloobchodníky a na výměnu informací se zahraničními sekcemi digitální komunikace v síti POPAI.

Oblasti digitálních in-store médií je v současnosti v celosvětové síti POPAI věnována velká pozornost. Tato média jsou stále v širší míře využívána na nejrůznějších místech: v nákupních centrech či v supermarketech, na poštách, v lékárnách, v bankách, ve veřejných dopravních prostředcích, na letištích atp.

V rámci světové centrály POPAI i v zahraničních pobočkách POPAI fungují pracovní skupiny pro digitální komunikaci, jejichž cílem je podporovat rozvoj technologií a aplikací v oblasti in-store digitální komunikace a zdůraznit význam digitálních médií v reklamní a marketingové strategii.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!