Branding

Delta vstupuje do nové éry s novým logem

Letecká společnost Delta Air Lines vstupuje do svého nového období s aktualizovaným korporátním designem. Tvoří ho výrazný červený 3D symbol Delty (tzv. Widget) na modrém podkladu. Má odrážet úspěšnou transformaci společnosti v svébytné zákaznicky orientované aerolinie. Aktualizovaná značka, která je výsledkem několika měsíčního průzkumu mezi zaměstnanci a zákazníky, se objeví více než na 900 letadlech společnosti Delta nebo Deltou operovaných spojích, více než na 300 letištích a samozřejmě také na webových stránkách www.delta.com a na všech reklamních a tištěných materiálech.

Delta

První Boeing 757-200 s novým emblémem představila Delta na zaměstnanecké oslavě koncem dubna v Atlantě a zároveň se změnila grafika webových stránek i označení více než 300 odbavovacích míst společnosti Delta v Atlantě a New Yorku. „Změna původního emblému na součastný, která odráží zákaznické zkušenosti a naši finanční stabilitu, trvala předcházejících 19 měsíců a uskutečnila se díky vytrvalé snaze našich zaměstnanců po celém světě,“ říká Tim Mapes, viceprezident marketingu společnosti Delta. „Nyní je ten pravý čas osvěžit vizuální identitu značky, a podtrhnout tím náš růst.“

Během 78 let měla Delta 19 log. Trojúhelník “Delta” byl součástí všech kromě emblémů z let 1945-1959. Těm dominovalo okřídlené písmeno „D“. Raná loga představovala norského boha Thora a římského boha Merkura. První červeno-bílo-modrý trojúhelník se představil v roce 1959, kdy Delta s modelem letadla DC-8 vstoupila do éry proudových letadel. Předcházející barevný motiv Delty – tzv. vlnící se tkanina na ocase letadel – představený v roce 2000 vyžadoval osm různých barev (čtyři odstíny modré, dva odstíny červené, jeden bílý a svrchní průhledný lak). Na nové barevné schéma s trojúhelníkem Delta je potřeba pouze čtyř barev. Protože je zde méně vrstev nátěru, Deltě to umožní snížit náklady s tím spojené, ale také snížit hmotnost letadla, a tím dodatečně ušetřit náklady na palivo. Nový znak také ušetří Deltě přibližně jeden den nátěrového cyklu a sníží o 20 % počet hodin, kdy je kvůli tomu letadlo mimo provoz. Delta se snaží vyměnit značení všech svých letištních prostor do konce letošího roku a přelakování celé své letové flotily chce urychleně dokončit v horizontu příštích čtyř let.

Delta Air Lines nabízí v rámci služeb Delta a Delta Connection lety do 311 destinací v 52 zemích, více než kterékoli jiné aerolinie na světě. Delta v loňském roce zavedla přes 60 nových mezinárodních linek a stala se nejrychleji rostoucí americkou leteckou společností. Je také nejvýznamnějším přepravcem přes Atlantský oceán s 32 destinacemi v zámoří. Delta nabízí více než 600 letů týdně do 58 destinací v Latinské Americe a Karibské oblasti. Marketingové aliance společnosti Delta umožňují stálým pasažérům využívat výhod věrnostního programu SkyMiles na více než 15 tisících letů nabízených členskými společnostmi aliance SkyTeam a dalšími partnery. Delta je zakládajícím členem globální letecké aliance SkyTeam, která nabízí zákazníkům rozsáhlý seznam destinací, spojů a služeb. Společně s aliančními partnery a v rámci dohod o společném značení letů nabízí Delta lety do 462 destinací v 98 zemích celého světa. Na internetové adrese delta.com jsou zákazníkům k dispozici letové řády, tisk palubních lístků a aktuální informace o letech.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!