Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – napařovací žehličky

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Podle výzkumu spontánní znalosti značek napařovacích žehliček, provedeného společností GfK Praha v květnu 2002, je nejznámější značkou ETA (znalost 62%). Ta si drží prvenství již 4. rok. Druhá v pořadí se umístila značka Philips (28%), na třetím místě je Roventa (22%). Následující značky jsou Moulinex (21%), Tefal (19%) a Tesla se znalostí 12%.

Graf:
Napařovací žehličky 05/2002

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!