Dva týdny před osmým ročníkem kongresu Marketing Management, který se koná 6.6.2007 v pražském hotelu Ambassador, zaznamenali organizátoři přes 150 registrovaných delegátů.
Téma zjevně vyvolává zájem napříč odvětvími ekonomiky – k účasti se registrovali například generální či marketingoví ředitelé a top manageři firem Alphaduct, Ardo, Budějovický Budvar, Česká spořitelna, ČSOB pojišťovna, Emco, GE Money Bank, Hartmann – Rico, Ikea, Korunní, Karlovarské minerální vody, Kofola, Komerční pojišťovna, Lego Trading, Neckermann, Nike, Ogilvy One, Orco, Pražská energetika, Škoda Auto či Zentiva.
Hvězdou kongresu bude Stefan Engeseth, švédský konzultant a skvělý řečník, který ve svém přípěvku představí koncept „One“ a v následujícím interaktivním workshopu bude s účastníky diskutovat možnosti uplatnění konceptu v jejich firmách.
Detailní program, včetně on-line registrace a novinek z příprav kongresu je k dispozici na adrese www.marketingmanagement.cz.
– red –