Agentura Mmd, poradenská společnost v oblasti Corporate, Public Affairs a Public Relations ve střední a východní Evropě, oznámila, že si ji ve výběrovém řízení vybrala pro podporu komunikace a korporátní a produktové PR aktivity v České republice společnost 3M Česko, spol. s r.o.
Od května 2007 Mmd svými PR aktivitami podporuje komunikaci a budování značky 3M na českém trhu. 3M působí na českém trhu již více než 15 let a mezi její nejsilnější značky s významným postavením na trhu patří např. Scotch, Post-it, Scotchgard, Thinsulate či Scotch-Brite. Zákazníkům nabízí 3M značkové produkty a služby celkem 8 produktových divizí – Komerční grafika a displeje; Elektronika, elektrická zařízení a telekomunikace; Zdravotnictví; Bezpečnost, zabezpečení a ochrana; Automobilový průmysl; Výroba a průmysl; Výrobky pro kancelář a Domácnost a volný čas.
„Hlavním cílem PR kampaně je představit 3M jako pozoruhodného inovátora, který vytváří stále nové technologie a produkty a posílit povědomí odborné i široké veřejnosti o společnosti jako o seriózním zaměstnavateli s dlouholetými zkušenostmi a mezinárodním zázemím,“ říká Hana Kučerová, Account Director agentury Mmd.
Deirdre MacBeanová, marketingová ředitelka společnosti 3M Česko, poznamenala: „Klíčovými faktory pro výběr agentury Mmd byla její komplexní znalost odvětví korporátní a produktové komunikace nadnárodních značek v České republice, bohaté zkušenosti ze spolupráce s globálními společnostmi a zároveň schopnost přizpůsobit se místním podmínkám a vůle pracovat pro 3M.“
Agentura Mmd zastupuje v České republice přední společnosti, jako jsou například Visa, Google, IBM, Panasonic, Merck, KPMG, Gripen International, Scania a další.
– red –