Komunikační agenturou českého výrobce funkčního prádla a oblečení KLIMATEX se stala brněnská AETNA.
Spolupráce odstartovala důkladným rebrandingem značky – počínaje novým logem a konče redesignem prodejen. Klíčovým úkolem AETNY je repozicovat značku KLIMATEX jako špičkovou produktovou značku funkčního prádla a oděvů. Doposud byl KLIMATEX, člen nedávno založeného sdružení České značky, vnímán zákazníky pouze jako technologický pojem nebo jako materiál.
„Dřívější komunikace neměla dlouhodobě ani tvar, ani směr, ani unikátní myšlenku. Pro zákazníka jsme vzduch. A proto chceme být vidět ve větších městech, na ulicích, mezi lidmi. Blíž k našim zákazníkům. Nejenže budujeme konvenčně značku v kinech, na CLV a v jejich oblíbených časopisech, ale taháme zákazníky za rukáv prostřednictvím guerilly a eventů,“ poodhalil strategické plány značky KLIMATEX Jiří Procházka, který má ve společnosti KLIMATEX na starosti marketing a PR.
– red –