Média

Regie Radio Music zastupuje nejsilnější rádia v ČR

Společnost Regie Radio Music zastupuje dlouhodobě nejsilnější rozhlasové stanice v ČR, které vládnou rozhlasovému trhu ve všech důležitých parametrech – podílu na trhu a denní i týdenní poslechovosti. Tuto skutečnost opět potvrdily aktuální výsledky Radio Projektu za období 1. 10. 2006 až 31. 3. 2007.

Rádio Impuls si výrazně upevňuje postavení nejsilnější rozhlasové stanice v ČR ve všech třech nejdůležitějších ukazatelích – podílu na trhu a denní i týdenní poslechovosti. Rádio Impuls v uplynulém pololetí navýšilo svůj podíl na trhu na 13,0 %; denně oslovuje 996 tis. posluchačů, týdně 1966 tis. posluchačů. Zároveň Rádio Impuls opět potvrdilo vedoucí pozici ve významné cílové skupině 20-49 let, kde jej poslouchá 649 tis. posluchačů denně při podílu na trhu 15,8 %. Rádio Impuls je také nejposlouchanějším rádiem v prime time a poprvé v historii Radio Projektu je ranní vysílání „Haló, tady Impulsovi“ lídrem trhu.

Pozice Frekvence 1 je dlouhodobě stabilní, s podílem na trhu na 11,1 %, čímž dosahuje druhého nejvyššího podílu na rozhlasovém trhu. Frekvenci 1 poslouchá denně 879 tis. posluchačů, týdně si ji naladí 1 688 tis. posluchačů. Frekvence 1 je dlouhodobě nejznámější rozhlasovou stanicí – tento argument vyplývá z ukazatele spontánní znalost rádií v ČR.

Evropa 2 patří jednoznačně mezi nejlepší stanice v ČR. Denně ji poslouchá 897 tis. posluchačů, což v tomto ukazateli představuje druhé místo mezi všemi rozhlasovými stanicemi. V podílu na trhu Evropa 2 dosáhla hodnoty 9,6 procenta, její týdenní poslechovost činí 1 701 tis. posluchačů. V rámci cílové skupiny 12-39 let je Evropa 2 jednoznačným lídrem trhu s 728 tis. posluchači denně a s podílem na trhu 17,7 %.

Regie Radio Music potvrzuje silnou pozici i na regionálním trhu. Rádio Bonton navýšilo počet svých posluchačů na 50 tis. denně. Rádio RockZone si udržuje svoji pozici moderního rockového rádia. Rádio Haná + Rubi poslouchá každý den 79 tis. posluchačů; Info DJ rádio je také stále více v oblibě. Regionální produkty zastupované společností Regie Radio Music s názvy Hey! Net a Music Net jsou platnými hráči rozhlasového trhu – rozhlasové stanice sítě Hey Net si týdně naladí 266 tis. posluchačů a Music Net 176 tis. posluchačů. Celoplošné produkty TRIO a RRM Total posílily pozice – nejsilnější obchodní produkt RRM Total navýšil svůj podíl na trhu o 1 % na 37,1 %, každý týden si tento produkt naladí 4 402 tis. posluchačů v ČR.

Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ, do níž mediazastoupení Regie Radio Music patří, k aktuálním výsledkům uvádí: „Jednoznačný úspěch nejsilnějších rádií na trhu, které naše společnost obchodně zastupuje, vede k celkovému nárůstu podílu našich celoplošných produktů na trhu rozhlasové reklamy.“ Obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran doplňuje: „Naše klíčové obchodní značky RRM Total a TRIO si výrazně polepšily a jsme schopni klientům nabízet stále kvalitnější a efektivnější reklamní produkty. Rádio Impuls jako číslo „1“ v ČR a jeho obrovský úspěch ještě více zvýrazňuje kvalitu a sílu našeho obchodního zastoupení.“

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!