Jupík, nejoblíbenější značka mezi dětskými produkty, se rozhodl pro zásadní inovaci. Výsledkem je nový a dětmi odzkoušený tvar láhve, který dobře padne do ruky, sportovní uzávěr a atraktivní sleeve obal. Samotný nápoj pak obsahuje 20% ovoce, je bez sladidel a umělých barviv.
Jedním z cílů tohoto redesignu bylo najít nový motiv v komunikaci, který by se dal rozvinout i do budoucna. Hlavním důvodem nahrazení dosavadního Spidermana bylo zejména zjištění, že děti chtějí a kupují produkt především skrze motiv tohoto hrdiny a zapomínají přitom na značku Jupík. Další podpora motivu Spidermana by znamenala potlačování racionálních kvalit této značky.
Novými hrdiny se tak stává tým virtuálních kamarádů. Jejich ústřední postavou je Jupík, kluk z města, který má rád sport a umí využívat moderní technologie jako třeba MP3 přehrávač. Do této skupiny přátel dále patří Camelie, veselá a tak trošku ironická dívka milující vtipy a zvířata, Walker, mladý sportovec se zájmem o muziku a v neposlední řadě nejmladší člen Reset, počítačový odborník.
Věříme, že tato parta přátel a jejich příběhy upoutají dětskou pozornost stejně tak jako dosavadní motiv „pavoučího muže“, ba dokonce ještě více.
– red –