POPAI CENTRAL EUROPE realizuje v letošním roce ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos-Tambor projekt průzkumu „POP očima veřejnosti“. Tento průzkum doplňuje „know-how“, které bylo získáno na základě jednotlivých testů efektivity POP prostředků a více generalizuje pohled spotřebitelů na jednotlivá prodejní místa.
Hlavními partnery projektu jsou společnosti: Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r. o. a Energizer Czech, spol s r.o.
Partnery projektu jsou dále společnosti: DAGO A.P.C. s.r.o., DEKOR s.r.o. , Q-EX a.s., SÁRA s.r.o. a STI Česko s.r.o.
Hlavním mediálním partnerem projektu je vydavatelství Výběr Media, s.r.o., které vydává časopisy Výběr a In-store marketing.
Cílem rozsáhlého projektu je zjistit, jak jsou obecně vnímány POP aplikace zákazníky hypermarketů, supermarketů, diskontních prodejen a dalších typů provozoven (kosmetické salóny, čerpací stanice, autosalóny, tabákové obchody, lékárny atd.) Tento významný a unikátní projekt oboru in-store komunikace umožní pochopit spontánní vnímání a reakce veřejnosti na jednotlivé typy POP a poskytne tak komplexní pohled na reklamu a prostředí prodejních míst „očima veřejnosti“
V souladu s výzkumnými cíli se projekt zaměří na :
V rámci průzkumu budou použity kvantitativní a kvalitativní metody sběru dat. Šetření bude provedeno formou individuálních rozhovorů tazatelů s respondenty na základě odsouhlaseného strukturovaného dotazníku a fotodokumentace, pozorováním a prostřednictvím audiovizuálních nahrávek.
Informace o průzkumu a jeho výstupy budou dlouhodobě prezentovány v odborných médiích v Čechách a na Slovensku, přednášeny na mezinárodních konferencích, workshopech, na tiskových konferencích. Průzkum bude rovněž prezentován v rámci světové sítě asociace POPAI. Detailní výsledky průzkumu budou jednou z hlavních součástí odborné publikace „MANUÁL POSM“ , kterou POPAI CE v současnosti připravuje.
– red –